וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כולם נהיו מאמנים, כולם נהיו פרשנים, בסוף נהיה קבוצה מעולה"

מאמן באר שבע ענה למבקרים לקראת המשחק מול מכבי חיפה וטען ש"מרגישים שינוי". אלחמיד: "מרגיש שהפציעה מאחוריי". טהא ובן בסט חוזרים לאימונים, מיקו ממן מהפועל קטמון הגיע להתרשמות

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
מאמין בקבוצה שלו. בכר/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

מתי הפועל באר שבע תצא מהמשבר ותשיג סוף סוף ניצחון ליגה ראשון העונה? זו השאלה שמעסיקה את האלופה, וממשיכה להעסיק אותה גם לקראת משחק החוץ המסקרן מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב (20:00, ספורט4). היום (חמישי) ערך המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים ובה התייחס למפגש עם הירוקים באצטדיון סמי עופר בו לא ליקקו דבש בעבר, כמו גם לתקופה הרעה שעוברת על קבוצתו.

"התחלנו את העונה פחות טוב, אבל מרגישים שישי שינוי בקבוצה, רוצים ניצחון ראשון, לצאת לדרך חדשה. ננסה לשנות את הסטטיסטיקה ולנצח שם", אמר המאמן.

עוד בנושא:

פרד רוטן ממשיך להתעקש: "דבק בדרך שלי, אלך איתה עד הסוף"
בית"ר הופתעה מההעמדה לדין, תנסה לאתר את האוהד שפגע בקוון
שחקני מכבי תל אביב עונים לפרד רוטן: "המחויבות יותר חשובה מהאיכות"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

שחקן הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק מול שחקן בני יהודה, קרלוס קוויאר. קובי אליהו
"כולם נהיו מאמנים, כולם היו פרשנים". האסלביינק מול בני יהודה/קובי אליהו

על התפקוד של האסלביינק וסבע: "כולם נהיו פרשניים, כולם נהיו מאמנים, אנחנו עובדים כל השבוע, יש דברים שעובדים יותר ויש דברים שעובדים פחות. אנחנו נעבוד על החיבור ובסופו של תהיה קבוצה חזקה מאוד.

לאחד ולגבש זה תמיד טוב, אם מוצאים את הזמן. החבר'ה שהגיעו לכאן מחוברים מאוד מהשנייה הראשונה, מאוד קל להתחבר לחדר ההלבשה שלנו, השחקנים נמצאים הרבה יחד, משחקים אחד עם השני בסוני, ויש אווירה טובה. בסופו של דבר זה יקרין גם על הצד המקצועי ואתם תראו קבוצה חזקה לא רק מחוץ למגרש אלא גם עליו".

"אנחנו חושבים איך לנצח, צריך לחשוב על הצעדים בדרך לשם ולא רק על הניצחון. בסופו של דבר אין לנו ספק שדברים יתחברו גם לתוצאות".

על לוטי טהא ועדן בן בסט: "שניהם אמורים להשתלב באימונים כבר מהיום, ברגע שנראה שהם כשירים הם ישחקו".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע מאבדת סבלנות: גזרת ממן מתחממת, "גם בכר בלחץ"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד. קובי אליהו
מתאושש. אלחמיד/קובי אליהו

חאתם עבד אלחמיד הוסיף: "אין ספק שלא פתחנו את העונה טוב, אבל אני מרגיש את השחקנים מאוד חדים ומרוכזים באימונים, ואני חושב שנראינו טוב בשני המשחקים האחרונים והגענו להרבה הזדמנויות. לא כבשנו, אבל אני מאמין שזה יבוא".

על התאוששותו מהפציעה והחזרה להרכב: "עברתי פציעה טורדנית מאוד וזה כל פעם בא והלך. התלבטתי אם לעשות ניתוח או לא ובסופו של דבר הלכתי על שיקום ארוך. עכשיו אני מרגיש טוב ומרגיש שזה מאחוריי".

על המאזן הרע של באר שבע מול מכבי חיפה בחוץ: "אין בעיה בגישה, אין בעיה מנטלית, אנחנו נותנים את ה-100 אחוז שלנו ונראים טוב במשחקים האחרונים. אני מקווה מאוד שננצח".

עוד בבאר שבע: החלוץ מיקו ממן (23), שחקן הפועל קטמון, הגיע למספר ימי התרשמות בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully