וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מאבדת סבלנות: גזרת ממן מתחממת, "גם בכר בלחץ"

הרחשים בסגל האלופה נשמעים היטב: מצטיין העונה הקודמת מתוסכל ממעמדו, שחקנים מבקרים את שחרור שיימן, קורהוט פגוע ואפילו המאמן סופג ביקורת. וגם: בן שהר על תקן מאור בוזגלו

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. נכון, חלפו רק ארבעה מחזורים מפתיחת העונה, אבל מדד הלחץ בהפועל באר שבע עולה אחרי שלוש תוצאות תיקו והפסד ובאלופה כבר חוששים מקטסטרופה מקצועית. בבירת הנגב מדברים בקול רם על כך שעדיין חסר חיבור בין השחקנים החדשים שהגיעו מאוחר, אבל ישנם גם קולות שמספרים על הקושי של ההתמודדות עם הלחץ.

"כשמשהו לא מסתדר על הדשא, כולם כאן מאבדים את הסבלנות מהר מדי. אי אפשר שהכל יתחבר תוך רגע או שיהיה איזשהו פתרון קסם", אמר אחד השחקנים. הביקורת כוונה גם להנהלה ואפילו למאמן: "ברק בכר תמיד שידר קור רוח על הספסל, אבל כולם מבינים שגם הוא נמצא בלחץ וזה משפיע על הקבוצה. אי אפשר לעשות כל כך הרבה שינויים - כולל תוך כדי משחק - ולקוות שמשהו יפגע. זו קבוצה כמעט חדשה שעדיין אין לה שיטה ברורה. יש לנו את הסגל הכי טוב בארץ, רק צריך סבלנות וכרגע אין את זה לאף אחד פה".

עוד בנושא:

ברק בכר: "מתסכל שאנחנו לא כובשים"
הפועל באר שבע ובני יהודה נפרדו ב-0:0
יצחק אספה הוא החשוד בפגע וברח

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"ברק תמיד שידר קור רוח, אבל עכשיו מבינים שגם הוא בלחץ"/קובי אליהו

2. לקראת סוף השבוע ערכה הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים ואנשיה הסבירו את חלק משחרורי השחקנים בצמצום הסגל. אבל חלק מהשחקנים לא קיבלו את זה ואתמול היו כאלו שביקרו בחריפות את שחרורו של שמואל שיימן: "אמרו שעשו קיצוץ בסגל, אבל המשחק אתמול הוכיח שאנחנו בלי מגן שמאלי טבעי בכושר ונהיה ככה עוד תקופה. אם שלושה שחקנים שונים שיחקו אתמול בתפקיד הזה, ברור שיש לנו שם בעיה רצינית".

מיהאי קורהוט היה זה שפתח אתמול בעמדת המגן השמאלי, אבל הוא הוחלף על ידי ניב זריהן בדקה ה-39 ונראה בהלם. ההונגרי אמר לחבריו אחרי המשחק: "הרגשתי טוב מאוד גם מבחינת הברך. יכולתי לשחק עוד". קורהוט התאכזב מאוד מכך שבכר בחר להחליפו עוד לפני המחצית, בעיקר לאור כל מה שעבר בקיץ האחרון. ההונגרי כבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, אבל נשאר ובקבוצה אמרו אתמול שהחילוף המוקדם שלו עלול לפגוע בביטחון שלו בהמשך העונה.

קורהוט הוא לא הפגוע היחיד ונראה שגזרת חנן ממן הולכת ומתחממת. הקשר שהגיע בינואר בקול תרועה רמה, מאוכזב ממעמדו כבר זמן רב ואתמול אפילו לא שולב כמחליף. בבאר שבע העריכו אתמול שהם המצב ימשיך כך, הוא עשוי לבקש לעזוב בינואר.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע - האלופה המכהנת עם פתיחת העונה הגרועה באירופה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, מיהאי קורהוט. קובי אליהו
ציפה שבכר יחכה לפחות למחצית. קורהוט/קובי אליהו

3. אחת הבעיות המרכזיות של האלופה - יש שיגידו המרכזית - היא בכיבוש שערים. אחרי ארבעה מחזורים, לבאר שבע יש רק שני שערים וחוסר המחץ זועק לשמיים. בן שהר נכנס אתמול כמחליף, אבל נראה שזה קרה רק לאור העובדה שהקבוצה לא הצליחה לכבוש. במועדון אומנם סיפרו על יישוב ההדורים בין החלוץ למועדון ושחקנים בקבוצה טוענים שהוא נחוש לחזור לשחק. אבל באותה נשימה מדברים בדרום על "סיפור מאור בוזגלו 2". בבאר שבע כבר רמזו שהספסול של שהר לא מקצועי והגיע בעיקר בשל כעסים על מקורביו. אם צריך לדייק פה, בבאר שבע ממש לא אוהבים וזאת בלשון המעטה את היחסים בין אמא של החלוץ, בתיה, לבין התקשורת. במועדון טענו אתמול שברור לכולם ששהר צריך לשחק, בטח במצב הנוכחי, אבל אף אחד לא מאמין שהדברים יפתרו עד תום העונה.

שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו. קובי אליהו
בעיה גדולה בכיבוש שערים. אוגו אחרי אחת ההחמצות אתמול/קובי אליהו

4. "אני לא מתעסק במשברים", אמר שיר צדק אמש בסיום המשחק, "נכון שלא ניצחנו ארבעה משחקים אבל כל האנרגיות והריכוז שלנו הם אך ורק במשחק האחרון ובמשחק הבא. יש הרבה דברים חיובים שאפשר לקחת, אנחנו מחכים לרגע שייכנס הגול. תמיד יש לחץ בהפועל באר שבע. אנחנו צריכים להיות יותר איכותיים ולעשות את הפעולות יותר טוב. אני חושב שברק בכר הוא המאמן הכי אמיץ בליגה והדרישות מהשחקנים שלו הכי גבוהות. אני מאמין שזה יתחבר. עוד קצת סבלנות ויהיה בסדר".

על חזרתו הוסיף הבלם: "אני מסתכל על עצמי במסלול נפרד מהקבוצה. יש לי את הדרך שלי, לא שיחקתי תקופה ארוכה אבל אני כבר באמת בתוך העניינים. גם כשהקבוצה נראית טוב זה עוזר לי ולשאר ההגנה. אני עושה את הכי טוב שאני יכול לעשות".

הפודיום של יוסיפון - אז מי הקבוצה השנייה הכי טובה בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully