וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מתסכל שאנחנו לא כובשים". אבוקסיס: "יצאנו פראיירים"

מאמן באר שבע אחרי ה-0:0 נגד בני יהודה: "יש קצת לחץ, לא מסתכלים עכשיו על הפער מהמקום הראשון". אבוקסיס: "תפסנו אותם חשופים, אנחנו שווים יותר משלוש הנקודות שיש לנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אכזבה גדולה הערב (שני) בהפועל באר שבע אחרי ה-0:0 הביתי נגד בני יהודה. בסיומו של המחזור הרביעי, האלופה עדיין לא ניצחה העונה ומרוחקת כבר שבע נקודות מהפסגה.

seperator

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, סיכם: "התחושות כמו בשבוע שעבר. אנחנו מייצרים הרבה מצבים, אבל לצערי לא מבקיעים. מתסכל שלא הצלחנו לכבוש משחק שני רצוף. אנחנו עושים את הדברים נכון, חסר קצת מזל, אבל זו תקופה כזו, שבה דברים לא מתחברים".

בכר הוסיף: "אנחנו צריכים להיות יותר חדים ולנצל את המצבים. פתחנו טוב ואם היינו כובשים בדקות הראשונות הכל היה נפתח והמשחק היה נראה אחרת. יש קצת לחץ, השחקנים סוחבים על הכתפיים פתיחת עונה לא טובה. אבל נמשיך לעבוד ובסוף הדברים יסתדרו. הפער מהמקום הראשון? צריך להסתכל איך מחברים ניצחון ראשון, איך מבקיעים, ולא להסתכל על הפער".

יוסי אבוקסיס סיכם: "היינו פראיירים. להגיע לכמות כזו של מצבים, לתפוס את באר שבע כל כך חשופה ולא לכבוש שער אחד? בעיני זה להיות פראיירים. אבל ממגרש כזה לצאת בתיקו זה בסדר גמור. מגיע המון כבוד לשחקנים. הם נתנו משחק הירואי, מול קבוצה כזו עם קהל כזה. מי שנמצא פה לא מאכזב אותי, הצעירים עושים דברים יפים, הם באים לכל משחק ונותנים הכל. מבחינת יכולת אנחנו שווים הרבה יותר מ-3 הנקודות שיש לנו".

דיא סבע שערך בכורה פושרת במדים האדומים ושיחק 67 דקות: "מאוכזבים קצת, הגענו למצבים ושיחקנו טוב. אני לא חושב שהמועדון בלחץ. הגענו להרבה מצבים, גם בשבוע שעבר באשדוד היו הרבה מצבים - בסוף זה ייכנס. עברו רק ארבעה משחקים, העונה עוד ארוכה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ובני יהודה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"בסוף הדברים יסתדרו". בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully