וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן ממשיך להתעקש: "דבק בדרך שלי, אלך איתה עד הסוף"

27.9.2018 / 7:39

אחרי הביקורת בנוגע לחילופים, מעמדו של המאמן לא על הפרק אבל במועדון מצפים שיביא נקודות. בהנהלה רותחים על השיפוט ("הגיע אדום לגלזר ופנדל"), עימות נרשם גם עם אנשי מכבי תל אביב. קהת עשוי להימכר בינואר, רוטן הודיע לזנטי כי שוקלים להעניש אותו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. החילופים מאוחרים, ומה עם הנעת הכדור?

בהתאם למדיניות שלו, גם אתמול (רביעי) פרד רוטן התעקש לערוך חילוף ראשון מאוחר. הפעם זה קרה בדקה ה-79, ועוד במפעל שבו יש לו את האפשרות לבצע חילופים רבים יותר. רוטן נשאל בסיום מדוע הוא מתעקש לבצע חילופים מאוחר. "זאת ההחלטה שלי ואני לא רואה בזה בעיה", אמר לאחד העיתונאים. גם בחיפה לא רואים בכך בעיה, אבל שם רוצים לראות תוצאות ובניגוד לעבר, כבר לא מסתפקים במחמאות.

רוטן עדיין סבור שהקבוצה שלו תפרח בהמשך. בניגוד לשמועות, מעמדו של המאמן לא נמצא כעת על הפרק למרות ההפסד, אבל תוצאה רעה מול באר שבע עשויה לפגוע במעמדו. רוטן מבין זאת היטב, אך בסביבתו סבורים שהוא ימשיך בקבוצה גם במקרה של הפסד. מנגד, במועדון יש מי שמעביר ביקורת על העקשנות של רוטן בנוגע לחילופים המאוחרים ולתבנית המשחק שלא משתנה. "אני דבק בדרך שלי, אלך איתה עד הסוף", הבהיר ההולנדי למקורביו. חלק מאנשי המועדון לא אהבו את ההתבטאות בסיום בנוגע להשוואה לסגל של מכבי תל אביב. מקורבים למועדון טוענים כי רוני לוי שפוטר מאנורתוזיס היה רוצה לחזור וטבעי שיהיה מועמד במידה ורוטן יעזוב בהמשך העונה.

בנוסף, שחקנים הודו אתמול שקיימת בעיה בהנעת הכדור בחלק האחורי. רוטן מתעקש שהבלמים יניעו את הכדור מאחור אבל לא פעם זה עלה לקבוצה באיבודי כדור או בהרחקה של אחד הבלמים. "קראמר עשה את מה שרוטן מצפה ממנו, החזיק כדור ועשה את המוטל עליו, אבל סגנון המשחק הזה מקשה עליו. הוא לא יכול לבוא לידי ביטוי", אמרו. בניגוד אליו, חלק מהם חושב שהאשראי לאליסון דוס סנטוס מוגזם. "זה לא משנה מי ישחק - ריינן, חבשי או גרשון. יש בעיה כשאתה מניע כדור מאחור ואתה מאבד כדורים ליריבה ומכניס את הקבוצה ללחץ", נאמר על הבלם. ומה עם סומא? "הוא כאן רק שבועיים. יש סגל רחב, הוא צריך להוכיח לי שמקומו בסגל", הסביר רוטן בסיום.

עוד בנושא

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:2 על מכבי חיפה
במכבי חיפה זעמו: "השופטים פגעו בנו, גנבו אותנו, זה לא הוגן"
בבוקר שאחרי הזכייה: שחקני מכבי תל אביב עוקצים את רוטן

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן עם גל אלברמן. ברני ארדוב
ועדיין, למרות הכל, מעמדו יציב. פרד רוטן אמש/ברני ארדוב

2. "מה ששרקו לזנטי, לא שורקים לגלזר"

בחיפה עדיין לא נרגעו מתצוגת השיפוט אתמול. אחרי הביקורת שהעבירו על צוות השיפוט ("שיחקנו כדורגל חיובי, אבל השופטים לקחו לנו את התואר"), הלילה הסבירו במועדון: "כולם ראו שלדן גלזר הגיע אדום. מה ששרקו לזנטי, לא שורקים לגלזר. מה שמותר לבאר שבע ומכבי תל אביב, אסור במכבי חיפה. חבל מאוד. איך השופט לא ראה את נגיעת היד של ייני ברחבה?".

אגב, המתיחות אתמול לא הגיע רק לחדר השופטים, אלא גם לספסלי שתי הקבוצות. במהלך המשחק התנהלו ויכוחים בין שני הספסלים. יואב זיו מצד אחד, הצוות המקצועי ואוסמו מהצד השני. "הם כל הזמן באים לשופט בטענות. מה שמכבי תל אביב עושה זה מגעיל ולא ראוי. כמה פעמים יואב זיו צריך לדבר איתם ולהתקרב לספסל שלנו?", אמרו על הספסל של חיפה, שם ניסו להרגיע את המתיחות שהפכה מהר מאוד לעימות מילולי. גם ביציאה מחדר ההלבשה התרחש ויכוח בין הצדדים. בשורה התחתונה: את ההבדל בין הקבוצות עשו אלה שיושבים על הספסל. "חבל מאוד. בשני המשחקים לא נפלנו מהם, אבל חזרנו בלי נקודות ותואר. נגד באר שבע נצטרך להביא תוצאות", סיכמו בכרמל.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:2 מול מכבי חיפה

לכתבה המלאה
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי חיפה קופחה? דן גלזר/ברני ארדוב

3. הבשורה: סלליך חוזר לקו. זנטי נלקח לשיחה

עוד לפני המשחק, רוטן שוחח עם עמית זנטי והודיע לו שהמועדון שוקל להעניש אותו בעקבות אירועי המשחק מול מכבי פתח תקוה. זנטי לא נכלל בסגל בגלל ההרחקה, אבל ספק אם יחזור לשחק בזמן הקרוב. ייתכן שזנטי ישלם לא רק מחיר מקצועי, אלא גם כלכלי. לאחר השיחה שערך בארבע עיניים עם המאמן, השחקן ממתין להחלטת המועדון לגביו.

בסביבתו של סינטאיהו סלליך, שנכנס אתמול כמחליף כ-11 דקות לסיום, סיפרו אתמול כי השחקן לוקח אחריות על הטעות שעשה. יחד עם זאת, סלליך סיפר לשחקנים בקבוצה כי הוא מרגיש שלא בנוח עם התפקיד החדש שרוטן ייעד לו - פליימייקר. "אני צריך לשחק בקו. אני לא רגיל לשחק בתפקיד הזה", אמר להם בעקבות הביקורות להם הוא זכה השבוע מהמועדון. רוטן אכן הכניס את סלליך ותפקד אותו כשחקן קו, אבל זה קרה מאוחר מדי. "אין ספק שהפסדנו בגללו את המשחק", אמר אתמול גורם בחיפה. "אבל סלליך למד את הלקח".

שלשום התקבלה החלטה שלא לכלול את רועי קהת ואופיר מזרחי שוב בסגל למשחק. כבר בתחילת השבוע הבהירו במועדון כי מספר שחקנים שנחשבים ל"בכירים" יישארו מחוץ לסגל. בחיפה טוענים ש"רוטן ימשיך לספסל שחקנים בכירים כל עוד הם לא יביאו תוצאות". כזכור, קהת היה מבוקש בתחילת הקיץ בהפועל באר שבע שגיששה לגביו, אך שם הבינו שמכבי חיפה תדרוש עבורו סכומים גבוהים וירדו מהעניין. כעת, אם לא יעשה שינוי גדול ביכולת שלו, הוא עשוי להימכר בינואר. מזרחי לא נמצא בתוכניות מאז המשחק מול אשדוד, לאחריו לא לחץ את ידו של עוזר המאמן וירד לחדר ההלבשה עצבני לאחר שנכנס כמחליף בדקות האחרונות. "שניהם לא מוכיחים את עצמם ועד שזה לא יקרה הם לא יהיו בסגל", סיכמו בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully