וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "השופטים פגעו בנו, גנבו לנו תואר, זה לא הוגן"

26.9.2018 / 22:58

תחושות קשות אצל הירוקים אחרי ההפסד 2:1 למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו: "הגיע לנו פנדל והיה צריך להיות צהוב שני לגלזר, שאם היה הפוך היו שורקים". רוטן: "לא הגיעו לנו להפסיד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פתיחת העונה המאכזבת של מכבי חיפה נמשכת. הירוקים הפסידו הערב (רביעי) 2:1 למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, ופספסו הזדמנות פז להפוך את המומנטום ואולי לצאת סוף סוף לדרך חדשה. הקבוצה של פרד רוטן היתה עדיפה במחצית הראשונה, אך קרסה במחצית השנייה ואף איבדה את סאן מנחם, שנפצע והוחלף על ידי רמי גרשון. עומר אצילי כבש ראשון (32), מוחמד עוואד איזן (42) ואלירן עטר הכריע מול האקסית (85) ואף השתיק את הקהל.

במכבי חיפה הביעו זעם על תצוגת השיפוט של גל לייבוביץ' ואמרו: "יש תחושות קשות של קיפוח מצד השופטים. הם פגעו בנו. צהוב שני ברור לדן גלזר לא נשלף. היה פנדל שאם זה היה הפוך היו שורקים. למכבי תל אביב לא שורקים מה ששורקים למכבי חיפה. גנבו לנו תואר. אנחנו בדרך כלל לא מתלוננים על שיפוט, אבל היום זה כבר מראה על חוסר הוגנות".

עוד בנושא
עקשן כמו פרד: הניסיונות של פרד רוטן לשרוד כמאמן מכבי חיפה
רוני לוי: "חוסר הסבלנות כלפיי הפתיע מאוד. ארצה לחזור מהר"
הפועל קטמון ניצחה 0:1 את הפועל מרמורק וזכתה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פרד רוטן/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן: "לא הגיע לנו להפסיד, אבל זה הספורט וזה גביע. אני גאה בשחקנים שלי כי ההופעה שלנו היום הייתה בסדר וזה טוב לעתיד. זה נורמלי בשבילי לפרסם את ההרכב מוקדם. אני לא מדבר על המשחק הקודם, אני מדבר על המשחק היום ושיחקנו טוב היום וזה הדבר הכי חשוב. אני אוהב לעבוד עם השחקנים האלה. הגיע לנו יותר מהמשחק הזה, היה חסר לנו רק קצת מזל. לפעמים אנחנו יוצרים חצי מצב ואנחנו יכולים לכבוש. ההבדל במשחק כזה הוא שהם יכולים להעלות מהספסל שחקנים בינלאומיים ואנחנו לא יכולים. נכין את השחקנים למשחק מול הפועל באר שבע. יש לי ביטחון שנוכל להוציא תוצאה טובה מהמשחק ביום שני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully