וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב עונים לפרד רוטן: "המחויבות יותר חשובה מהאיכות"

27.9.2018 / 6:56

שחקני הצהובים הגיבו למאמן מכבי חיפה שטען שהמחליפים עשו את ההבדל בגמר גביע הטוטו: "שבע שנים שיש להם בינלאומיים על הספסל, זה לא נתן להם כלום". ראיקוביץ': "לא אכפת לי מהאוהדים שמקללים אותי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

תואר משני או לא, שחקני מכבי תל אביב חגגו את הזכייה אמש (רביעי) בגביע הטוטו אחרי הניצחון 1:2 על מכבי חיפה בלי לעצור את עצמם. "אמנם מדובר רק בגביע הטוטו, אבל זה ניצחון על מכבי חיפה, מול אצטדיון מלא, באווירה של משחק גדול. זה יותר מתוק", אמרו שחקנים בקבוצה.

גם המאמן ולדימיר איביץ' שנכנס לחדר ההלבשה אמר ליד מספר שחקנים: "מגיע לכם לשמוח, עשיתם את העבודה שלכם כמו שצריך".

שחקני הצהובים הגיבו לדבריו של מאמן מכבי חיפה פרד רוטן על כך שהמחליפים עשו את ההבדל: "הכל זה האנרגיות וחדר ההלבשה, יותר מכל איכות של שחקן מסוים. שבע שנים שלמכבי חיפה יש שחקנים בינלאומיים על הספסל, גם שכטר ועטר היו שם וזה לא נתן לה כלום. אנחנו לא כאלה טובים, אבל יש אצלנו מחויבות, וכשיש חדר הלבשה בריא זאת הטקטיקה הכי טובה. כל מי שעולה מהספסל משחק כמו שצריך ולכן זה נראה ככה, זה ממש לא פשוט".

עוד בנושא

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:2 על מכבי חיפה
ולאדן איביץ' חגג תואר ראשון: "הגיע לנו לנצח, היינו עדיפים"
במכבי חיפה זעמו: "השופטים פגעו בנו, גנבו אותנו, זה לא הוגן"

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"שבע שנים עלו מהספסל של מכבי חיפה שחקנים בינלאומיים, זה לא תרם להם כלום". פרד רוטן/ברני ארדוב

בסיום שוחח עם העיתונאים פרדראג ראיקוביץ', שעבר תקופה לא פשוטה לאחרונה, אך מציג שיפור לאחרונה. "אנחנו שמחים לזכות בתואר, זה תואר ראשון השנה ואם אפשר, נרצה לקחת את כולם", אמר השוער, "שלטנו בהרבה דקות וגם כשלא היינו טובים לא נכנסנו לפאניקה. הגיע לנו לנצח".

השוער נשאל כמה השפיעה עליו אי הוודאות בקיץ לגבי עתידו ואמר: "לא ידעתי מה יהיה איתי, אבל לקחתי בחשבון שאשאר במכבי וזאת הייתה אפשרות כי יש לי חוזה כאן. אם להיות כנה, לא האמנתי שאני אהיה במכבי תל אביב כל כך הרבה שנים, זאת עונה רביעית שלי והאמנתי שזה יהיה הרבה פחות, אבל זה הכדורגל. הגיע לכאן צוות סרבי שרצה אותי והתעקש לא למכור אותי. זה שונה, יש לי יחסים מצויינים איתם ואני חושב שביחד כולנו נוכל להתקדם".

בחודשים האחרונים התעמת ראיקוביץ' לא אחת עם אוהדים שקיללו אותו. על כך אמר: "התרגלתי לזה. אני יודע שיש כמה אוהדים שתמיד מקללים אותי, לא אכפת לי מהם, זה בעיקר כמה אוהדים שבאים לאיצטדיון כדי לקלל, לא משנה אם אנחנו משחקים טוב או לא, זאת הבעיה".

על ההדחה מאירופה: "הייתי עצוב, וזה עצוב במיוחד כשאתה לא מצליח לעזור לקבוצה. כששוער עושה טעות, אי אפשר לתקן את זה. אחרי המשחק מול סרפסבורג דיברתי עם המאמן ועם מאמן השוערים והם נתנו לי גב וביטחון וזה עזר לי. חזרתי לעצמי ואני מרגיש שאהיה טוב השנה".

על אלירן עטר וחביב אוחיון אמר: "אני חושב שאיביץ' נותן לעטר יותר צ'אנסים מג'ורדי וזה עוזר לו. הוא עוזר לנו המון, הוא מבקיע והוא שמח. חביב אוחיון צעיר מוכשר ואני חושב שהוא יהיה השוער הראשון אחרי שאני אעזוב".

לסיום נשאל ראיקוביץ' על ההבדל בין שורה אוברוב שאימן אותו בשנים הקודמות לבין מאמן השוערים היווני חריסטוס קלפקיס ואמר: "שום מילה רעה על שורה, כן? זה סגנון שונה. שורה יותר בסגנון הישן, אני מכבד אותו מאוד וזה טוב. אם הצוות הסרבי זה שונה,הם מביאים סגנון חדש יותר, אבל משניהם אפשר ללמוד".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו אחרי 1:2 מול מכבי חיפה

לכתבה המלאה
פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לאט לאט חוזר לעצמו. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully