וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' חגג תואר ראשון: "הגיע לנו לנצח, היינו עדיפים"

26.9.2018 / 22:55

המאמן הסרבי של מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-1:2 מול מכבי חיפה והזכייה בגביע הטוטו: "זה יום טוב עבורנו". על הרוטציה: "רצינו להגיע רעננים לדרבי, זו הייתה התכנית שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב זכתה הערב (רביעי) בגביע הטוטו בפעם השנייה ברציפות והשישית בתולדותיה, לאחר שגברה על מכבי חיפה 1:2. עומר אצילי כבש ראשון בזכות עזרה של אבי ריקן (32), מוחמד עוואד איזן (42) אך אלירן עטר אמר את המילה האחרונה עם שער נהדר לחיבורים מחוץ לרחבה (85). כעת, לאחר שחילק את הכוחות וזכה בתואר ראשון בישראל, יכול ולאדן איביץ' להתרכז במשימה הבאה שלו: הדרבי התל אביבי ביום שני.

עוד בנושא
מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:2 וזכתה בגביע הטוטו
עקשן כמו פרד: הניסיונות של פרד רוטן לשרוד כמאמן מכבי חיפה
רוני לוי: "חוסר הסבלנות כלפיי הפתיע מאוד. ארצה לחזור מהר"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' אמר: "זה רגע נחמד לכולנו, הגיע לנו לנצח, היינו עדיפים, בעיקר במחצית השנייה, כשחיפה התבססה על מתפרצות. אנחנו ניסינו לתקוף בהתקפות מתוכננות, ובסוף גם הצלחנו לכבוש. ככה רצינו לשחק וזה יום טוב עבורנו, אבל אין הרבה זמן לחגוג כי יש משחק נוסף עוד מעט. אלירן עטר הבקיע הרבה שערים, הוא שחקן חשוב עבורנו, הוא מעניק לנו איכויות בחלק ההתקפי".

על הרוטציה שערך הערב אמר המאמן הצהוב: "זו הייתה התכנית שלנו. בדרך כלל הקבוצה שנחה יותר לפני הדרבי מגיעה רעננה יותר, וזה מה שהחלטנו לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully