וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הופתעה מההעמדה לדין, תנסה לאתר את האוהד שפגע בקוון

27.9.2018 / 7:24

במועדון לא היו מודעים לתקרית שהוזכרה בדוח של איתן שמואלביץ' ודחו את הדיון בשבוע כדי לאתר את האוהד באמצעות מצלמות האבטחה. לוזון עבר עם השחקנים על הטעויות נגד סכנין: "אסור שיחזרו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים הופתעו מהדוח שהגיש איתן שמואלביץ', שופט המשחק מול בני סכנין, שבעקבותיו הועמדה הקבוצה לדין על פגיעת חפץ בקוון. בבית"ר ביקשו לצפות בכל קטעי הווידאו מהמגרש ולנסות לאתר את הזורק ובשל כך נדחה הדיון בעניין לשבוע הבא. כמו כן, בית"ר ניסתה לדחות את שעת המשחק נגד עירוני קרית שמונה מ-20:30 ל-21:00 עבור שומרי השבת, אך בקשתם נדחתה.

בצוות המקצועי מקווים שאנתוני וארן יוכל להיכלל בסגל למשחק, אך כרגע הסיכויים לכך נמוכים. המאמן גיא לוזון לא צפוי לבצע שינויים בהרכב, אך בכל מקרה עובר עם שחקנים על הטעויות מהמשחק נגד סכנין שהביאו ללא מעט מצבים מול השער של דודו גורש. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "אסור שזה יחזור על עצמו, יכולנו להיות בפיגור 3:0 אחרי רבע שעה. צריכים להיות מרוכזים ואחראיים, להיות קבוצה שקשה לשחק נגדה".

עוד בנושא

גיא לוזון: "גיחכו כשאמרתי שעזיבת ורד היא מכת מוות"
עידן ורד: "מאושר ובטוח שנהיה קבוצה חזקה גם העונה"

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם גיא לוזון. ברני ארדוב
ביקש ארכה. משה חוגג עם גיא לוזון/ברני ארדוב

אתמול הגיעו המאמן גיא לוזון וחלק נכבד מהשחקנים לטורניר האוהדים של ארגון "לה פמיליה" בפארק הירקון. אגב, במשחק נגד בני סכנין נכח אוהד הקבוצה שחי ועובד בפורטו ריקו והגיע בטיסה לישראל רק עבור המשחק. האוהד, אחיעד קימה, איש עסקים, שילם 4,800 דולר ועלה על טיסת עסקים מפורטו ריקו לארץ דרך ניו יורק יום לפני המשחק - טיסה של 16 שעות במצטבר - ונחת שעות בודדות לפני המשחק.

קימה סיפר: "הייתה אווירה אחרת בחודש האחרון. בא בעלים חדש, יש תקוה חדשה, היה טירוף לקראת המשחק והרגשתי שאני חייב להגיע. בפורטו ריקו אני עושה ריסטרט לראוטר יום לפני משחק, מכבה ומדליק, כל הזמן חושש שיהיו תקלות ומשהו ישתבש. כשאתה באצטדיון אין את זה, אבל אתה יותר לחוץ מהמשחק. יש הרבה אוהדים של בית"ר בחו"ל, הייתי ממליץ למועדון למצוא דרך להיות בקשר איתם, חלקם רוצים לעזור ולתרום ולא יודעים איך".

עוד באותו נושא

גיא לוזון: "גיחכו כשאמרתי שעזיבת ורד היא מכת מוות"

לכתבה המלאה
אוהד בית"ר ירושלים אחיעד קימה. באדיבות המצולמים
עוד הוכחה לטירוף החדש סביב בית"ר. אוהד אחיעד קימה/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully