וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "אני מאושר ובטוח שנהיה קבוצה חזקה גם העונה"

קפטן בית"ר ירושלים היה מרוצה אחרי הניצחון הראשון של העונה, 2:3 מול בני סכנין, לוזון: "היה ברור שהניצחון הראשון שיבוא יהיה קשה". בן זקן: "ניקח את הדברים הטובים והיו הרבה כאלה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שני) את הניצחון הראשון שלה העונה עם 2:3 ביתי מול בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. עידן ורד כבש ראשון בתום מהלך שהחל מנבדל ברור של יקוב סילבסטר (13), אור אינברום (59) ואפונסו טיירה (80) הוסיפו בעוד מוחמד גדיר איזן זמנית (51) וג'ורג' אקפביו צימק מאוחר מדי מבחינת סכנין בדקה ה-88.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את בני סכנין
הפועל באר שבע שוב אכזבה עם 0:0 ביתי נגד בני יהודה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גיא לוזון/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים גיא לוזון: "בקבוצת כדורגל כשאתה לא מנצח ונהיה רצף של מועדון וקבוצה ברור שכשניצחון בא אז הוא בא קשה. אני שמח על זה. כדורגל זה הרבה עניין של מומנטום ואנרגיות. כשכובשים ומובילים אז מקבלים ביטחון. אינברום ו-ורד של המחזור הראשון הם לא השחקנים שהיו במחזור הראשון. בסך הכול באמת כולם נתנו הכול. מרגע זה גם השחקנים ייכנסו לכושר משחק טוב יותר וגם נבוא עם ביטחון גדול יותר. הפוטנציאל של הקבוצה הוא גבוה.

"כרגע, אנחנו בסגל חסר מאוד, בלי ז'אורז'יניו, בלי קונטה, וארן ובוזגלו. אלה ארבעה שחקנים משמעותיים מאוד לסגל ולאט לאט הם יחזרו וישתלבו ותהיה לנו קבוצה טובה מאוד. אני אף פעם לא מחלק את הקבוצה שלי לחוליית ההגנה, אני מסתכל על משחק ההגנה. היו הרבה רגעים בהם היינו חשופים וגם סכנין עלתה קדימה עם הרבה שחקנים והייתה חשופה. בסך הכול אנחנו מרוצים בחלקנו והיה ברור שזה יבוא בכוח ולא במוח. צריך להצדיע למשה חוגג, מה שהוא עשה כאן. הוא שינה את האטמוספרה במועדון. אין קללות של האוהדים, גם כשהפסדנו וגם היום. קיבלתי צמרמורת מהקהל היום".

קשר וקפטן בית"ר ירושלים עידן ורד: "אין ספק שהייתה לנו תקופה קשה ועכשיו כל השמחה יצאה החוצה ואנחנו מאושרים. אנחנו עם סגל חדש וקבוצה חדשה וייקח זמן. עזבו אותנו הרבה שחקנים והגענו לעונה בלי שחקנים ובלי הכנה אמיתית ומשחקים אמיתיים בגביע הטוטו, אז לקח זמן להיכנס לעניינים. זה כיף שיש קהל חוץ ושיהיה גם קהל בדוחא, כיף גדול כשיש קהל ויש שערים. בשניות האחרונות היה קצת לחץ, אבל זה שיש קהל זה טוב לכולנו. אם עושים חילוף אני לא יכול לצעוק ולקלל. כשלא הולך ואנחנו סופגים שער אני צריך להיות חיובי ומנהיג.

"יש פה עוד הרבה שחקנים עם ניסיון שעשו משהו בכדורגל וזה עוזר גם לי מאוד. מה שעברתי פה בטדי בגמר הגביע הייתי גמור. אמרתי שכל עוד זה יישאר כך, אני לא אהיה פה. היו לי חודשיים של חוסר ודאות שזה סיוט. אני שמח מאוד שבא מישהו חדש עם אג'נדה משלו ובא לטווח הארוך, משקיע בנו ובחדר ההלבשה ובכל הדברים ואת כל הפירות נקצור עוד כמה חודשים או שנים. אנחנו באים לנצח בכל משחק, לא משנה איפה ונגד מי. זו בית"ר ירושלים. אנחנו מתחברים תוך כדי תנועה ונכנסים לכושר, אני מאמין שנהיה חזקים וטובים גם העונה".

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בן זקן שאב עידוד מהקבוצה שלו/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין בני בן זקן, שאימן בעונה שעברה את בית"ר וקיבל פרחים לפני המשחק, אמר: "מפתיחת המשחק וגם בפתיחת המחצית השנייה הכתבנו את הקצב והגענו להמון מצבים ולא הצלחנו לכבוש. בכל פעם שהיינו במומנטום ספגנו. הפסדנו במשחק, אבל ניצחנו בהרבה אספקטים אחרים, כמו איכות משחק, רוח לחימה ודברים נוספים. יש פה בטדי אנרגיות גדולות וכשאתה מגיע למצבים ולא כובש ובית"ר כובשת, אתה מתמודד עם הרוח הנוספת של המקום וזה לא פשוט. השחקנים ניסו ולא ויתרו עד הסוף. ניקח את הדברים הטובים כי היו הרבה כאלה. נמשיך קדימה ואנחנו נשיג את הניצחון שלנו. יש לנו הרבה סיבות לאופטימיות לקראת המשך העונה, יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים שהם גם בני אדם טובים. תמיד מרגש להיות בטדי, בכל תפקיד שבו תהיה בבית"ר ירושלים או בקבוצה אחרת. יש אווירה מיוחדת פה וניסינו לעשות כל שביכולתנו כדי לנצח.

מוחמד גדיר, שכבש את השער של סכנין והיה טוב, אמר: "זו אכזבה, הרגשנו מצוין ושיחקנו מצוין, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. צריך להמשיך הלאה. פתאום הכדור לא נכנס, לפעמים זה קורה והיום זה קרה. אבל בכל זאת הבקענו וזה לא קל בטדי. אין מה לעשות, ספגנו ממצבים כשהיינו במומנטום. אני רציתי לחזור הנה גם כדי לשחק וגם כדי להצטרף, אני מרגיש ששיחקתי טוב. אני חושב שיש פה קבוצה מצוינת עם פוטנציאל ענק. צריך להמשיך כך".

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים עם משה חוגג. ברני ארדוב
חוגג ולוזון/ברני ארדוב
מחמוד קנדיל שוער בני סכנין עם מהראן ראדי. ברני ארדוב
ראדי מנסה להרגיע את קנדיל שהתעמת עם הקהל/ברני ארדוב
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
החוגג מבסוט/ברני ארדוב
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם גיא לוזון. ברני ארדוב
חוגג עם לוזון/ברני ארדוב
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר חוגגים/ברני ארדוב
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם עוז ראלי, משה חוגג. ברני ארדוב
ורד, ראלי וחוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully