וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל תל אביב הפסידה לשרלרואה 73:59 והודחה. המשחק הופסק בשל התפרעות

במשחק שייזכר בעיקר בשל הפסקתו בעקבות התפרעות אוהדים, האדומים הציגו כדורסל מבולבל, הרבו לאבד כדורים, מסרו שלושה אס' בלבד וסיימו את דרכם באירופה. האוהדים הישראלים הותקפו מחוץ לאצטדיון

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. מגד גוזני
אכזבה להפועל תל אביב. גינת/מגד גוזני

במשחק שייזכר בעיקר בעקבות הפסקתו בשל התפרעות אוהדים ופיזור גז מדמיע על ידי המשטרה, הפועל תל אביב הפסידה הערב (שני) לשרלרואה 59:73 והודחה בשלב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. האדומים, שהגיעו למשחק הגומלין ביתרון של שלוש נקודות, זכר למשחק הראשון בו ניצחו 73:76, חסרו את רביב לימונד הפצוע.

הפועל תל אביב כבר פיגרה ב-11 נקודות ברבע הראשון, אך דקות טובות של תומר גינת ודאלאס מור השאירו אותם קרובים. חמש דקות לסיום המשחק, עבירה בלתי ספורטיבית נשרקה לחובת ג'ונתן הולמס מהפועל תל אביב, שנחת בסיום המהלך על אחד מאוהדי שרלרואה שישב מתחת לסל. האוהד בתגובה, דחף את הולמס ובעקבות זאת פרצה מהומה בין שני מחנות האוהדים. המשטרה הבלגית מיהרה להתערב, השתמשה בגז מדמיע ולמעשה הביאה להפסקת המשחק. בתחילה, הוחלט כי המשחק יחודש רק לאחר שהאוהדים יפונו מהמגרש, אך גם לאחר מכן, כשנעשה ניסיון לחדש את ההתמודדות, הדבר לא צלח. רק לאחר דקות ארוכות המשחק חודש, ובסיומו הפועל תל אביב נאלצת להגיד שלום למפעל האירופי.

קלעו להפועל תל אביב: דאלאס מור 16, דאליס ג'וינר 10, רפי מנקו 7, ג'מאל שולר וסטו דגלאס 6 כ"א, אלאדה אמינו ותומר גינת 5 כ"א, ג'ונתן הולמס וים מדר 2 כ"א

בתוך כך, ביציאה מהאולם בשרלרואה עלו אוהדי הפועל תל אביב על אוטובוסים לבריסל. בשלב זה, מספר אוהדים מקומיים שיצאו מהאולם ניסו לתקוף את האוטובוס, כשכוחות האבטחה מונעים מהם להגיע לאוהדים הישראלים.

עיתונאי מקומי שנכח באולם, סיפר כי משטרת שרלרואה הייתה ערוכה בכוחות גדולים למשחק, מחשש להתפרעות בעקבות התקרית הקודמת של אוהדי בית"ר ירושלים בעיר. לטענת הנוכחים, המשטרה התערבה בתקרית לא משמעותית בצורה מהירה מדי ופיזור הגז המדמיע סיכן כמות גדולה מאוד של צופים, שלא לצורך.

עוד בנושא:

טורניר ההכנה בכרתים: הפועל ירושלים הפסידה 94:87 מול גלאטסראיי
מכבי תל אביב סיימה את טורניר זאדאר עם 64:100 על ליאונינג
בראד גרינברג הצטרף לאימוני מכבי אשדוד שערכה הפנינג לקהל

רבע 1

הפועל תל אביב עלתה בחמישייה עם ג'מאל שולר, דאלאס מור, רפי מנקו, אלאדה אמינו וג'ונתן הולמס. המשחק נפתח עם שני סלים מהירים בשני הצדדים וזה 4:4 אחרי שתי דקות. רפי מנקו בשתי פעולות שליליות איבד פעמיים, אך תיקן מיד לאחר מכן עם חטיפה וסל בצד השני, 6:7 לבלגים. ריצת 2:7 של שרלרואה ואיבוד כדור נוסף, הכריחו את דני פרנקו להזעיק פסק זמן כשהתוצאה היא 8:14. המומנטום מוסיף להיות בלגי, החטאה של ג'מאל שולר מהשלוש ולייאפ בצד השני והפועל תל אביב כבר בפיגור 11, 8:19. דקות טובות של תומר גינת, עם שלשה ראשונה ואסיסט סייעו לאדומים לצמצם את ההפרש. סל על הבאזר של סטו דגלאס קבע את תוצאת הרבע, 19:21 לשרלרואה.

רבע 2

הרבע השני נפתח וסטו דגלאס ממשיך לבלוט בשורות האדומים, סל שלו מחצי מרחק השאיר את הקבוצה שלו קרוב, 23:25 לשרלרואה. הבלגים כבר ברחו ל-26:32, אך סל יפה של אלאדה אמינו שמר את הפועל תל אביב בטווח נוח. שלשה של דאלאס מור קבעה 34:36 לבלגים, דקתיים לפני המחצית. שלשה בצד השני של מאט מובלי חתמה את המחצית ביתרון חמש לבלגים, 34:39.

עוד באותו נושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל תל אביב ניצחה 73:76 את שרלרואה

לכתבה המלאה

רבע 3

3 וחצי דקות לתוך הרבע השלישי, זה מה שנדרש לאדומים כדי לעלות שוב על הלוח. סל במתפרצת של דאלאס מור, פלוס נקודת בונוס מהעונשין, והתוצאה היא 37:41 לטובת הבלגים. דאלאס מור המשיך להיות המוציא לפועל העיקרי של הפועל תל אביב, כשבעוד מתפרצת צימק את הפער לנקודה אחת בלבד, 44:45. החטאות עונשין של גינת ושני סלים בצד השני, קבעו את תוצאת הרבע 48:53 לשרלרואה.

רבע 4

הרבע המכריע נפתח בנוכחות צד אחד בלבד, שרלרואה, שפתחה פער של תשע נקודות, 48:57, שבע דקות לסיום ההתמודדות. דריו האנט בריצת חוף אל חוף קבע 10 הפרש, 52:62 ואף סחט עבירה בלתי ספורטיבית מג'ונתן הולמס. המשחק בורח לאדומים. ההפסקה הארוכה בעקבות עימותי האוהדים והתערבות המשטרה כנראה הועילה להפועל תל אביב, שעלתה רעננה ובריצת 0:5 צימצמה את ההפרש ל-57:63. החלטה רעה של מור שזרק שלשה קשה ומתפרצת של מובלי קבעו 59:68 לבלגים, פחות מדקה לסיום. הפועל תל אביב לא הצליחה לסגור את הפער, ובסיום 59:73 לבלגים שממשיכים לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully