וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל תל אביב ניצחה 73:76 את שרלרואה

21.9.2018 / 17:34

האדומים חזרו לאירופה אחרי קרוב ל-13 שנה והשיגו ניצחון הודות ליכולת נהדרת של שולר, מור, הולמס וג'וינר. פרנקו: "לא מרוצה מרוב הדברים, יש הרבה מקום לשיפור, פיב"א חיבלה לנו בכניסה לאירופה"

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
הפועל תל אביב שוב באירופה. האוהדים ביציע/מגד גוזני

אחרי קרוב ל-13 שנה, הפועל תל אביב חזרה היום (שישי) לאירופה עם ניצחון 73:76 על שרלרואה הבלגית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. האדומים יצטרכו כעת לשמור על היתרון הקל ביום שני, במשחק הגומלין בבלגיה. המאמן דני פרנקו חסר את הקפטן רביב לימונד הפצוע, אבל קיבל תוצרת מג'מאל שולר (14 נק'), דאלאס מור (12), ג'ונתן הולמס (12) ודאליס ג'וינר (12), שסחבו את הקבוצה לניצחון.

הרבע הראשון היה די מאוזן והסתיים ביתרון 15:17 לטובת הפועל תל אביב. ברבע השני יכולת נהדרת של ג'מאל שולר, דאלאס מור ודאליס ג'וינר, שחתם על מנת לעזור לאדומים במשחקים באירופה, סחבה את הקבוצה של דני פרנקו ליתרון דו ספרתי ול-30:41 בהפסקה. המארחים שמרו על היתרון ברבע השלישי וסיימו אותו ביתרון 52:57, אך הבלגים החלו לנגוס בהפרש וברבע הרביעי הצליחו לבצע קאמבק ולעלות ליתרון. האדומים הצליחו להתעשת, החזירו את היתרון ובסופו של דבר ניצחו 73:76, בתקווה שהתוצאה תספיק לגומלין.

קלעו להפועל תל אביב: ג'מאל שולר 14 נקודות, דאלאס מור 12, דליס ג'וינר 12, ג'ונתן הולמס 12 (6 ריבאונדים), סטו דגלאס 9, אלאדה אמינו 7, תומר גינת 6, רפי מנקו 4, ים מדר (15:35) שותף אך לא קלע.

"אני לא מרוצה מרוב הדברים", סיכם דני פרנקו. "זה לא קשור לתוצאה, זה מאוד מוקדם בשנה, אנחנו יומיים מתאמנים ביחד, מאמנים תמיד צריכים להסתכל על מה לעשות יותר טוב, ברמת הריכוז והתקשורת יש הרבה מיקום לשפר. תסכל אותי לבוא למשחק הזה ברמת ההכנה שהייתה לנו. השחקנים נתנו כל מה שהם יכולים, לא קל לשחק מול קבוצה כל כך מאומנת, הייתי בטוח שהם יקלעו הרבה יותר מ-73, זה שניצחנו אותם זה יפה מאוד. חשוב לי לנצח את הסדרה הזאת, הסדרה הבאה והסדרה לאחר מכן, פיב"א חיבלה לנו בכניסה לאירופה. היה חשוב לי לבוא ולבנות את הקבוצה, להביא אותה יותר מוכנה למעמד. אלה הנסיבות, זה מה שיש ואי אפשר לשנות את זה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
עירוני נהריה פתחה עונה, מיקי גורקה: "שמח לסגור מעגל ולחזור"
רביב לימונד סובל מקרע בשריר התאומים ולא ישחק נגד שרלרואה

שחקן הפועל תל אביב דאלאס מור. מגד גוזני
היה נהדר. דאלאס מור/מגד גוזני

רבע 1

הפועל תל אביב פתחה עם: ג'מאל שולר, דאלאס מור, ג'ונתן הולמס, רפי מנקו ותומר גינת. שלשה של קליף האמונדס העלתה את הבלגים, שפתחו טוב יותר ליתרון 4:8. שלשה של סטו דגלאס, שהייתה הראשונה של האדומים במשחק, איזנה ל-11:11. רפי מנקו ניגש לקו העונשין, דייק פעמיים והעלה את האדומים ל-15:17, ולמעשה בכך גם קבע את תוצאת הרבע הראשון.

עוד באותו נושא

רביב לימונד סובל מקרע בשריר התאומים ולא ישחק נגד שרלרואה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. מגד גוזני
תומר גינת בפעולה/מגד גוזני

רבע 2

אלאדה אמינו קלע את הנקודות הראשונות של האדומים ברבע ואיזן ל-19:19. שלשה שנייה במשחק של סטו דוגלאס החזירה להפועל את היתרון וקבעה 20:22. שלשה של אקסל הרוול הוותיק החזירה את היתרון לבלגים, אבל ג'ונתן הולמס הגיב עם שלשה משלו שהעלתה את האדומים ל-23:25. השלשות של המארחים המשיכו להגיע והפעם היה זה תורו של דאלאס מור לצלוף ולהעלות את קבוצתו ל-25:30. מור המשיך להרשים והעלה את הפועל ליתרון שמונה כשקבע 28:36. דאליס ג'וינר, שחתם על מנת לעזור לקבוצה במשחקים באירופה, העלה את האדומים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק - 28:38. שחקניו של דני פרנקו ירדו להפסקה ביתרון מבטיח של 30:41.

שחקן הפועל תל אביב ג'מאל שולר. מגד גוזני
רבע שני נהדר. ג'מאל שולר/מגד גוזני

רבע 3

הבלגים פתחו את הרבע עם ריצת 3:7 והורידו ל-44:37, אבל נקודות מהירות של האדומים הרגיעו והחזירו את היתרון לדו ספרתי עם 37:48. קליף האמונדס נגס בהפרש, אבל ג'מאל שולר החזיר אותו לדו ספרתי עם שלשה שקבעה 45:55 למארחים. הבלגים שוב רצו, שלשה של אלכסנדר ליבר הורידה ל-55:52 בלבד, אבל רפי מנקו אמר את המילה האחרונה וקבע את תוצאת הרבע: 52:57 לטובת הפועל תל אביב.

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מגד גוזני
קבוצתו נכנסה לרבע המכריע ביתרון. דני פרנקו/מגד גוזני

רבע 4

נקודות של דאריו האנט הורידו את היתרון התל אביבי ל-57:54 בלבד. לייאפ של קליף האמונדס הנהדר השלים את הקאמבק של הבלגים שעלו ל-57:58, קצת יותר משבע דקות לסיום המשחק. שלשה של ג'ונתן הולמס הורידה ל-63:62. מיד לאחר מכן הולמס החזיר את היתרון לאדומים עם חדירה נאה לסל וזה 63:64. נפילת חשמל עצרה את ההתמודות לכמה דקות. שלשה של סטו דגלאס העלתה את הפועל תל אביב ל-66:70. מהלך של שלוש נקודות של ג'מאל שולר העלה את האדומים ל-69:76, קצת יותר מדקה לסיום המשחק. שלשה של קווינסי פורד הורידה את היתרון האדום ל-73:76, שהייתה גם תוצאת הסיום.

הפסקת חשמל בדרייב אין, הפועל תל אביב שרלרואה. מגד גוזני
הפסקת חשמל בדרייב אין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully