וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה פתחה עונה, מיקי גורקה: "שמח לסגור מעגל ולחזור"

21.9.2018 / 15:26

הסגולים, בסגל חדש ומעניין, ערכו אימון פתוח לקהל הרחב. המאמן ששב למועדון: "מזהה המון מוטיבציה, מקווה שהתוצאות יהיו חיוביות". הקפטן החדש יפתח זיו: "רוצים להיות קבוצה אטרקטיבית וכיפית"

one

עירוני נהריה ערכה היום (שישי) בצהריים את אירוע פתיחת העונה המסורתי שלה, שכלל אימון פתוח לקהל הרחב. בקבוצה דיווחו על קצב מכירת מנויים מוגבר, כאשר כל מי שהגיע כדי לרכוש או לאסוף את המינוי שלו, קיבל חולצה וצעיף מתנת הקבוצה. באירוע נכחו כ-300 ילדים ובסיומו הם שוחחו והצטלמו עם השחקנים.

"בנינו קבוצה צעירה, יש פה שחקנים רעבים עם המון רצון להצליח ואופי טוב", אמר המאמן מיקי גורקה בסיום האירוע, "אני מזהה פה המון מוטיבציה וזה דבר חשוב מאוד. אירועים כאלו הם מבורכים, הקבוצה שמה דגש על חיבור לקהילה ואנחנו מקווים שזה ייראה במשחקים והאולם פה יתמלא. זה חלק בלתי נפרד מהמועדון שלנו. זה מרגש לפתוח פה עונה, אני שמח לסגור מעגל ולחזור לעירוני נהריה. עד עכשיו אני מאוד נהנה במועדון ואני מקווה שגם התוצאות יהיו חיוביות".

הקפטן יפתח זיו הוסיף: "היה כיף גדול לראות את כל הילדים ביחד איתנו, קיבלנו המון תמיכה ואני מקווה שנחזיר להם על המגרש. אנחנו רוצים להיות קבוצה אטרקטיבית וכיפית שתתאים לאווירה שיש כאן. אנחנו מרגישים מוכנים לעונה ואני מקווה שנראה את זה על המגרש".

נהריה תפתח את העונה הקרובה כבר ביום שלישי הקרוב כשתארח את הפועל באר שבע/בני שמעון בשמינית גמר גביע ווינר.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל אילת פתחה עונה, שרון דרוקר: "אם נתחבר השמיים הם הגבול"
דיוויד בלאט נפגש עם בנו תמיר בין האימונים: "מפגש שחלמתי עליו"

יפתח זיו שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
הקפטן החדש. יפתח זיו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully