וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט נפגש עם בנו תמיר בין האימונים: "מפגש שחלמתי עליו"

20.9.2018 / 22:25

הפועל ירושלים של תמיר בלאט תפגוש את אולימפיאקוס בטורניר כרתים (שישי, 20:30). קטש מרוצה מהמרקם בסגל: "הצלחנו מעל המצופה". מאמן היוונים מתרגש לקראת המפגש מול בנו והאדומים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
דיוויד בלאט אולימפיאקוס עם תמיר בלאט הפועל ירושלים.
נפגשו באימון. בלאט והבן

הפועל ירושלים יצאה היום (חמישי) לטורניר ההכנה בכרתים. מחר בשעה 20:30 ישחקו האדומים בחצי הגמר נגד אולימפיאקוס, במה שיהיה מפגש פיקנטי בין תמיר בלאט לאביו דיוויד, שנפגשו הערב בין האימונים. ביום ראשון הקבוצה מהבירה תשחק נגד קאזאן או גלאטסראיי - בהתאם לתוצאות.

ליאור אליהו אמר בשדה התעופה: "יש תחושה טובה, אנחנו מתאמנים ביחד כבר תקופה ארוכה ויוצאים למשחקים מעניינים מאוד מול קבוצות ברמה גבוהה. זה יהיה המבחן הראשון שלנו. יש פה חבר'ה מדהימים שעובדים קשה כל אימון'

המאמן עודד קטש הוסיף : "זה טורניר ברמה גבוהה, החלון של פיב"א קצת פגע בהכנות של הקבוצות ותוך כדי הטורניר והמשחקים נצטרך להשלים קצת להדביק פערים ולחבר את כולם יחד. לפני החלון של הנבחרת ההכנה הייתה אופטימלית. אנחנו מגיעים עכשיו לטורניר הכנה במצב סביר פלוס, אבל יש עוד הרבה עבודה".

המאמן סיכם: "התחושה בקבוצה? תענוג מהיום הראשון. שמנו דגש על האופי של השחקנים ובמובן הזה הצלחנו יתר על המידה. אני לא יודע אם יש כזה דבר, אבל הצלחנו מעל למצופה ועכשיו רק נשאר לנצח, שזאת עבודה קשה".

"ברמה האישית מצפה לי סוף שבוע די אמוציונלי", אמר דיוויד בלאט עם הגעתה של אולימפיאקוס לכרתים בהתייחסו למפגש הראשון על המגרש מול בנו תמיר. "זה משהו שחלמתי עליו הרבה זמן, ועכשיו זה הופך למציאות".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב: דאליס ג'וינר חתם וישחק רק באירופה
מכבי ראשון לציון: דיוויד וויבר חתם לעונה
הפועל באר שבע: סמאג' כריסטון חתם לעונה

דיוויד בלאט אולימפיאקוס עם תמיר בלאט הפועל ירושלים.
מפגש פסגה. הבלאטים עם קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully