וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סמאג' כריסטון חתם לעונה

19.9.2018 / 21:24

הגארד האמריקאי (25, 1.91) ששיחק בעונת 2016/17 64 משחקים במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר, צפוי להחליף את לוסיאנו פארודי בסגל של רמי הדר. אשתקד שיחק בליגה הסינית במדי גוואנגז'ו

בני בן סימון

הפועל באר שבע/בני שמעון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי סמאג' כריסטון. השחקן, ששיחק בעונה שעברה בליגה הסינית, צפוי להחליף בסגל את לוסיאנו פארודי האורווגואי, שקיבל הודעה כי הוא לא בתוכניות אחרי שלא הרשים בתקופה בה שהה במועדון.

כריסטון (25, 1.91) שיחק שנתיים באוניברסיקת קסבייר, כשבעונתו השנייה רושם 17 נקודות ו-4.1 אסיסטים למשחק מה שסידר לו מקום בחמישיית העונה של הביג איסט. הוא נבחר במקום ה-55 בדראפט 2014 על ידי מיאמי ונשלח בטריידים לשארלוט ואוקלהומה סיטי, בה אף שיחק בליגת הקיץ. את העונה הראשונה שלו העביר בליגת הפיתוח במדי קבוצת הפיתוח אוקלהומה סיטי בלו ורשם 18.6 נקודות ו-5.7 אסיסטים למשחק.

בקיץ 2015 עבר לפזארו האיטלקית ורשם 14.3 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק. אחרי העונה הטובה באיטליה חזר לליגת הקיץ לאוקהלומה סיטי ואף קיבל חוזה במדי הקבוצה כשהוא משחק 64 משחקים במדי הת'אנדר ורושם 2.9 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק ב-15 דקות בממוצע. בעונה שעברה נדד לסין ושיחק בגואנג'זו.

כריסטון צפוי להיות הזר החמישי שחותם במדי האדומים לצד שחקני הפנים ג'אקים דונלדסון, טיילור ברון וסטורם וורן והפורוורד ג'ורדן סווינג. בבאר שבע עשויים לשחרר את אחד השחקנים עד לפתיחת העונה, או לבחור לשחק עם חמישה זרים בטופס.

סמאג' כריסטון במדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
שיחק ב-NBA. כריסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully