וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת פתחה עונה, שרון דרוקר: "אם נתחבר השמיים הם הגבול"

21.9.2018 / 7:53

הפועל אילת ערכה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה, והמאמן אופטימי. הקפטן החדש בן שימול: "נעשה הכל כדי לשחזר את ההצלחות של הקבוצה". "מול הים" תאמץ את הקבוצה

אבי בן שימול שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הקפטן החדש. אבי בן שימול/ברני ארדוב

הפועל אילת ערכה אמש (חמישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2018/19. הקבוצה, שעברה הקיץ טלטלה לא פשוטה עם עזיבתו בתחילה של היו"ר מוטי אמסלם ז"ל, ומינויו של נחי אינדיק ליו"ר לאחר מכן, הודיעה על שינוי משמעותי גם בתחום הספונסר הראשי. אחרי שנים רבות, חברת "פתאל" לא תהיה הספונסר הראשי של הקבוצה ואת מקומה תתפוס "מול הים". כמו כן, שינתה אילת את הלוגו הראשי שלה.

"אפשר לראות שנבנה כאן בסיס טוב של קבוצה שאם תתחבר, השמיים הם הגבול עבורה", אמר המאמן שרון דרוקר במסיבת העיתונאים, "יש סגל טוב שיכול להגיע להצלחות העונה. חשוב לנו להביא את תושבי העיר למשחקים, אנחנו שואפים להיות קבוצה של העיר אילת ולשחק עם מחויבות ורעב".

מי שמונה לקפטן הוא הגארד אבי בן שימול שהגיע ממכבי ראשון לציון: "אני שמח לחזור לעיר ולייצג את הקבוצה ואת אילת כולה. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי ומבטיח שאני וכל השחקנים נעשה הכל כדי לשחזר את ההצלחות שהשיגה הקבוצה".

"אילת היא עיר של ספורט, שמארחת אירועים בינלאומיים לאורך כל השנה", אמר ראש העיר מאיר יצחק-הלוי, "קבוצת הכדורסל שלנו היא גאווה גדולה לעיר ולכל תושביה, שהפכה לחברת קבע בצמרת הכדורסל". היו"ר החדש, נחי אינדיק, שנכנס הקיץ לתפקיד: "אני רוצה להודות לראש העיר על התמיכה לאורך השנים. אני מאחל לנו שנה של הצלחות והישגים מכובדים שישמרו את הקבוצה בקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי".

כמו כן הוכרז במסיבת העיתונאים רשת מלונות דן תעניק חסות לקבוצה לעונה הקרובה. במסגרת הסכם החסות, לוגו מלונות דן יופיע על גב מדי הקבוצה וכן מלונות דן ברחבי ארץ יארחו את אילת במשחקי החוץ במהלך כל העונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully