וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד סובל מקרע בשריר התאומים ולא ישחק נגד שרלרואה

הפועל תל אביב הודיעה שאחרי שעבר בדיקת MRI, הקפטן התבשר שהוא יחזור לאימונים בהדרגה בעוד שלושה שבועות. רפי מנקו, שהיה בספק, יעלה למשחק נגד הבלגים עם זריקות (15:35, ספ' 5)

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. מגד גוזני
יחזור לאימונים בהדרגה. רביב לימונד/מגד גוזני

הפועל תל אביב הודיעה היום (שישי) שאחרי שעבר בדיקת MRI, התגלה שרביב לימונד סובל מקרע בשריר התאומים. הוא יחזור לאימונים בהדרגה בעוד שלושה שבועות ויחמיץ את המשחק היום (15:35, ספורט5) נגד ספירו שרלרואה בסיבוב הראשון מבין שלושה במוקדמות ליגת האלופות. האדומים גם הודיעו שרפי מנקו, שהיה בספק, יעלה לשחק עם זריקות. מי שיחליף את לימונד כקפטן בהיעדרו יהיה תומר גינת.

12 שנים, תשעה חודשים ו-23 ימים חיכו וציפו אוהדי הפועל תל אביב לרגע הזה, שבו קבוצתם תופיע שוב במפעל אירופי: 4,679 ימים לאחר שהפסידו ביד אליהו לשלאסק ורוצלאב והודחו מהיורוקאפ של פיב"א בעונת 2005/06, האדומים חוזרים לאירופה. תומר גינת יופיע למשחק ראשון מאז ההפסד הדרמטי של נבחרת ישראל בתחילת השבוע בלייפציג, ומי שצפויים להיות הכוכבים הבולטים של הקבוצה לצידו בעונה הקרובה הם שני הזרים החדשים - ג'ונתן הולמס (16.2 נקודות במשחקי ההכנה) וג'מאל שולר (13.6).

"אנחנו מצפים לאווירה מטורפת ביציעים, בגלל שזאת הפעם הראשונה אחרי כל כך הרבה שנים שהמועדון מופיע בגביע אירופה", אמר שולר בסיום האימון המסכם בדרייב אין. "ההכנה הייתה קשה בגלל חלון הנבחרות ובגלל הפציעה של רביב. זה נתן להרבה חבר'ה צעירים הזדמנות להראות מה הם יכולים לעשות, שיחקנו בהרכבים שונים ואני מרגיש שאנחנו מוכנים מאוד ויודעים מה עלינו לעשות. אני מכיר היטב את ליגת האלופות, וזו אחת הסיבות העיקריות שבחרתי לבוא לכאן. זו תחרות טובה מאוד, עם קבוצות מצוינות, ואנחנו רוצים להגיע לשלב הבתים".

בשרלרואה מופיעים כמה שחקנים שמוכרים היטב לקהל האוהדים בישראל, ובראשם אקס מכבי תל אביב נייט לינהארט ואקס ריאל מדריד אקסל הרוול, שבגיל 35 חזר למולדתו בתום 14 עונות בספרד.

משחקי המוקדמות נערכים בשיטת בית-חוץ, כאשר הגומלין המכריע יתקיים ביום שני בבלגיה. כדי להשלים את המשימה ולהגיע לשלב הבתים, תצטרך הפועל תל אביב לחלוף על פני שתי יריבות נוספות בהמשך אם תעבור את שרלרואה.

עוד בנושא:

דני פרנקו: "בהפועל תל אביב יש ציפיות לטופ יורוליג, אבל בלי היכולות הכלכליות"
חיים אוחיון מציב מטרות גבוהות לקראת פתיחת העונה
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully