וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "אנחנו קבוצה למקומות 1-4 ואני לא מתבייש לומר את זה"

20.9.2018 / 18:13

הפועל גלבוע גליל ערכה מסע"ת לקראת העונה החדשה והבעלים לא מנמיך ציפיות: "אחרי שנשמור על הבריאות, ניקח גם אליפות". בית הלחמי מסתכל לאותו כיוון: "רוצים לעשות צעד קדימה מהעונה שעברה"

חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל. ברני ארדוב
מכוון גבוה. חיים אוחיון/ברני ארדוב

גלבוע גליל עליון מתכוננת לעונה החדשה והיום (חמישי) ערכה מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן אריאל בית הלחמי, הקפטן חואקין שוכמן, הבעלים חיים אוחיון והמנכ"ל ארצי פרטי.

בית הלחמי פתח בדברים ואמר: "אני מאוד שמח להתחיל פה את העונה, גם בגילאים הצעירים. הלכנו גם השנה על שחקנים צעירים, הצלחנו להשאיר את הגרעין הישראלי וזה דבר לא פשוט במציאות של הכדורסל כאן. אני שמח מאוד על כך. צירפנו שני שחקנים צעירים שאמורים להיות הפנים הבאות של הקבוצה ואני בטוח שהם יעשו את הפריצה שלהם אצלנו".

המאמן התייחס גם לשינויים בסגל: "היו לנו בשנה שעברה זרים מהטובים בליגה ואנחנו יכולים להסתכל בגאווה גדולה על המקומות שהם הגיעו אליהם. קלטנו זרים חדשים וצעירים, ואני מאחל להם לעשות עונה טובה כמו שכל הזרים עושים פה בדרך כלל. הקבוצה שלנו תהיה בדיוק כמו בשנים האחרונות: צעירה ותוססת. אנחנו רוצים להתקדם עוד צעד מהשנה שעברה, בה עשינו עונה יפה ואלמלא הפציעות היינו יכולים אולי להגיע גם יותר גבוה. אנחנו רוצים להגיע להישגים לצד קידום הצעירים".

עוד בנושא
דני פרנקו: "יש בהפועל תל אביב ציפיות טופ יורוליג, אבל בלי היכולת הכלכלית"
נבן ספאחיה: "דני אבדיה הכישרון הכי גדול שראיתי בקריירת האימון שלי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. לילך וייס, מערכת וואלה!
מוערך בגלבוע. חואקין שוכמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

הבעלים חיים אוחיון לא מנמיך ציפיות: "זה מרגש לפתוח עוד עונה, מס' 11 פה בגן נר ו-16 בסך הכל שלי כבעלים. אנחנו קבוצה למקומות 1-4 ואני לא מתבייש לומר את זה. אחרי שנשמור על הבריאות, ניקח אליפות. גם השנה קלטנו שחקנים צעירים וחדשים שישתלבו במרקם הקבוצתי. כבר במשחקי האימון ראיתי את ההשתלבות שלהם, רואים שיש פה שיטה שכולם מתחברים אליה. אנחנו לא מתכוונים להיות בשר תותחים, יש לנו רצון להוביל ולהיות בקדמת הבמה".

המנכ"ל ארצי פרטי הוסיף: "אני לא הולך להצהיר על כלום, אנחנו רוצים לעשות עונה יותר טובה, קודם כל בהיבט היציבות. חשוב לנו לשמור על הסדר ולהישאר בריאים. מה שפגע בנו בשנה שעברה היה בעיקר הפציעות. פיינל פור זה לא מילה גסה, אבל אנחנו לא יכולים לדבר על זה עכשיו כי זה מאוד מוקדם".

הקפטן חואקין שוכמן סיכם: "אני רוצה להודות למועדון על האהבה שהם נותנים לי ועל האפשרות להוביל את הקבוצה הזו בשנה השישית שלי, מבחינתי זה לא משהו מובן מאליו שנותנים את המפתחות לקפטן צעיר. אני מקווה להחזיר לכם גם העונה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully