וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "דני אבדיה הכישרון הכי גדול שראיתי בקריירת האימון שלי"

רגע לפני שמכבי תל אביב תפתח את דרכה בטורניר ההכנה בזדאר, מאמנה הפליג במחמאות לילד הפלא. גם וויצ'יץ' התמוגג: "אחד הכשרונות הגדולים בשכבת גילו, לא רק באירופה אלא בכל העולם"

קובי אליהו

דני אבדיה השלים קיץ חלומי, כשזכה עם נבחרת העתודה במדליית זהב היסטורית באליפות אירופה, ועל אף שחווה אליפות מעט מאכזבת יותר עם נבחרת הנוער, השתלב במהירות בסגל הבוגר של מכבי תל אביב. בזמן ששחקני הנבחרת חסרו לנבן ספאחיה בטורניר ההכנה בקפריסין, אבדיה פתח בחמישייה ושוב הראה כמה מוכשר הוא.

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, התראיין בקצרה לאחד מכלי התקשורת בסרביה והפליג במחמאות לילד הפלא בן ה-17. הצהובים יפתחו הערב (חמישי, 21:30) את דרכם בטורניר זדאר עם משחק נגד מילאנו ובבלקן מאוד סקרנים לקראת ההופעה של אבדיה. בטורניר משתתפות גם צסק"א מוסקבה, פנרבחצ'ה, באיירן מינכן וליאאונינג הסינית.

עוד בנושא:

מומחי דראפט מעריכים: דני אבדיה יהיה בחירת לוטרי ב-2020
"הכישרון של דני אבדיה ברור, הוא יכול להתפתח למה שמחפשים כרגע ב-NBA"
דני ענק: שנה אחרי הפריצה, תקרת הזכוכית של דני אבדיה רק גבהה
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

"דני הוא כישרון גדול", אמר ספאחיה. "אני יכול להגיד בלי בעיה, שהוא הכישרון הכי גדול שראיתי בקריירת האימון שלי. יחד עם זאת, יש דרך ארוכה בין להיות כישרון ללהפוך לכדורסלן טוב. דני נמצא כרגע בתקופה מאוד רגישה מבחינת ההתפתחות שלו. הוא יקבל דקות משחק בטורניר, אם כי אני לא יודע להגיד כמה. יהיה מאוד מעניין לראות אותו מתמודד עם קבוצות כל כך חזקות".

ניקולה וויצ'יץ' הוסיף ואמר לתקשורת היוונית: "הוא אחד הכשרונות הגדולים בשכבת הגיל שלו, לא רק באירופה אלא בכל העולם. יש לו אופי, מוטיבציה להצליח וביצים לקבל החלטות חשובות. אנחנו שמחים מאוד להיות חלק מתהליך ההתפתחות שלו, יש לו עתיד מזהיר לפניו, אבל כולנו חייבים להיות סבלניים עם כישרון כל כך גדול".

הקרואטי נשאל מתי יהפוך אבדיה לכוכב הבא של נבחרת ישראל, והשיב: "לא עוד הרבה זמן. לדני יש פוטנציאל להפוך למנהיג של מכבי תל אביב ושל הנבחרת הלאומית. אין ספק שמדובר בכישרון NBA".

עוד באותו נושא

דני אבדיה זכה בתואר השחקן המצטיין של מחנה "כדורסל ללא גבולות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully