וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג הצטרף לאימוני מכבי אשדוד שערכה הפנינג לקהל

23.9.2018 / 16:10

פחות משבוע לפני גביע ווינר, הצטרף המאמן ששהה עד עכשיו בארה"ב בשל סיבות אישיות. גם פול סטול הצטרף ויחל באימונים בקרוב. כ-200 אוהדים הגיעו לתמוך בשחקנים וסיפקו אווירה חמה

שחקני מכבי אשדוד/באר טוביה. דוד קקון, אתר רשמי
גם פול סטול כבר כאן. שחקני מכבי אשדוד/אתר רשמי, דוד קקון

פחות משבוע לפני שתפתח את העונה באופן רשמי ברבע גמר גביע ווינר, מכבי אשדוד/באר טוביה, ההפתעה הנעימה של ליגת העל אשתקד, ערכה היום (ראשון) הפנינג לקהל האוהדים שלה. כ-200 אוהדים הגיעו להיכל הקריה והעניקו לשחקנים ולצוות קבלת פנים חמה. מי שנשאו דברים במהלך ההפנינג היו היו"ר ארמונד אסולין והמאמן בראד גרינברג שנחת בישראל רק ביום שישי האחרון.

ההכנה של הצהובים לעונה עד כה רחוקה מלהיות מושלמת. מלבד גרינברג, הגארד פול סטול לא ערך עד היום ולו אימון מלא אחד עם הצהובים, כשהוא הצטרף לאימונים בשל המחויבות לנבחרת מקסיקו רק ביום שבת. גם הפורוורד לנדון מילבורן נחת מאוחר מאוד וכך גם הסנטר ליס שושי. עוזר המאמן דני גוט שהעביר את האימונים עד עכשיו, היה צריך להסתדר עם סגל חסר במיוחד.

אוהדי מכבי אשדוד/באר טוביה. דוד קקון, אתר רשמי
אווירה חמה בהיכל הקריה. אוהדי אשדוד/אתר רשמי, דוד קקון

בהמשך האירוע נכנסו לפרקט קבוצת הילדים של המועדון למשחק ראווה, ובסיום המשחק נפתחו היציעים והאוהדים יכלו להצטלם עם השחקנים.

אשדוד תפתח את העונה כבר ביום חמישי הקרוב, כשתשחק ברבע גמר גביע ווינר נגד גלבוע/גליל בבית מכבי בראשון לציון. את העונה בליגה היא תפתח ב-7 באוקטובר במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully