וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר ההכנה בכרתים: הפועל ירושלים הפסידה 94:87 מול גלאטסראיי

אחרי המותחן מול אולימפיאקוס, הקבוצה של קטש לא היוותה יריב לטורקים שהובילו כבר ב-18 הפרש, אבל הורידו הילוך ברבע האחרון. כריס ג'ונסון (16) היה היחיד שהציג יכולת טובה בקבוצה של קטש

ג'יימס פלדין הפועל ירושלים.
הפעם לא היה פקטור משמעותי. ג'יימס פלדין

אחרי המפגש הפיקנטי עם דיוויד בלאט ואולימפיאקוס שהסתיים בהפסד דרמטי 94:93, הפועל ירושלים סיימה הערב (ראשון) את הופעותיה בטורניר ההכנה בכרתים, עם הפסד נוסף, 94:87 מול גלאטסראיי הטורקית. כמו מול היוונים, הקבוצה של עודד קטש הציגה שוב יכולת הגנתית נרפית מאוד ושוב ספגה 94 נקודות רק שהפעם היא לא ממש היוותה יריבה ראויה לקבוצה פחות טובה מאולימפיאקוס, שהובילה כבר ב-18 הפרש וביתרון דו ספרתי לאורך רוב שלבי המשחק הזה. היחיד שראוי לציון אצל קטש היה כריס ג'ונסון שסיים עם 16 נקודות, אבל קאי וובסטר וזאק אוגוסט חגגו על האין הגנה של ירושלים עם 18 נקודות כל אחד. ג'יימס פלדין שהיה נהדר מול אולימפיאקוס, לא היווה פקטור הפעם והיה שקט מאוד.

אלכס צ'וברוביץ'.
פתח חזק ונעלם. צ'וברוביץ'

מהלך המשחק

הקבוצה של קטש פתחה את המשחק בצורה מבולבלת מאוד והטורקים ניצלו את זה כדי לעלות ליתרון מוקדם של 6:13 בעיקר בזכות יכולת טובה בצבע של זאק אוגוסט. ירושלים ניסתה לחזור אבל הציגה הגנה מנומנמת מאוד ואראפוביץ' העניש עם שלשה שקבעה 29:22 לטורקים בסוף הרבע.

גם פתיחת הרבע השני לא בישרה טובות לירושלים המנומנמת. ארון האריסון צלף שלשה גדולה והיתרון צמח ל-25:38. אלא שכאן הגיעו דקות טובות של ליאור אליהו שתפר שני סלים רצופים. הטורקים נתקעו ובר טימור השלים ריצת 0:10 כדי לצמק ל-38:35 בלבד. אבל במקום להמשיך במומנטום ירושלים שוב נתקעה וראתה את וובסטר מעניק לטורקים שוב יתרון דו ספרתי. ג'וש אוואנס נתן קצת היילייט עם האלי הופ שהעלה את ירושלים ל-41 נקודות. אבל וובסטר תפר עוד שלשה עם הבאזר וקבע: 41:53 לטורקים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ייקובן בראון הפועל ירושלים.
ג'ייקובן בראון הפועל ירושלים

במקום לחזור למשחק ירושלים פשוט התפרקה ברבע השלישי. אוגוסט עשה מה שהוא רוצה בצבע, וובסטר המשיך לצלוף והטורקים עלו ליתרון שיא של 50:66. אבל כמו ברבע השני, ירושלים רשמה שוב ריצת 0:9 וחזרה לעניינים, הרבה בזכות דקות טובות של כריס ג'ונסון ובר טימור. אולם, ירושלים לא באמת הצליחה להתקרב יותר מדי לטורקים שסגרו את הרבע הזה ביתרון דו ספרתי, 51:61.

גם ברבע הרביעי היתרון נע בין דו ספרתי לחד ספרתי לטורקים אבל לא הוטל בספק. כריס ג'ונסון וג'וש אוואנס הראו ניצוצות, אבל הגנה לא ממש היתה לירושלים במשחק הזה. גלאטסראיי יצאה למתפרצת כמעט אחרי כל החטאה כשזאק אוגוסט המצוין סיים אחת כזו עם דאנק וקבע 67:83 מוחץ. ירושלים הגיבה עם מיני ריצה אחרונה כששני סלים רצופים של דשון באטלר החזירו אותה לפיגור חד ספרתי וג'ייקובן בראון עם סל ועבירה קיזז עוד יותר את ההפרש ל-83:89. למרות שמדובר רק במשחק אימון ירושלים ביצעה עבירות כדי להיאחז במשחק הזה אך בסיום גלאטסראיי ניצחה: 87:94

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully