וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סיימה את טורניר זאדאר עם 64:100 על ליאונינג

אחרי ארבעה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה, הצהובים השתעשעו מול היריבה הסינית בטורניר בקרואטיה. אנג'לו קלויארו ויובל זוסמן קלעו 15 נקודות כל אחד, ספאחיה: "יודעים על מה צריך לעבוד"

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב מול ליאונינג. טוויטר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
משחק נוח לשיפור הביטחון. ג'ייק כהן/אתר רשמי, טוויטר רשמי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את טורניר ההכנה בזאדאר וקטעה את רצף ארבעת ההפסדים עם 64:100 קל על ליאונינג הסינית. הצהובים הגיעו אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה, שהיה השני שלהם בטורניר בקרואטיה וכאמור הרביעי ברציפות, אבל ברנדון באס וחבריו לא באמת הטרידו את שחקניו של נבן ספאחיה. כבר במהלך הרבע השני העלה דני אבדיה ל-20 נקודות הפרש, ולאחר ההפסקה היו אלה טאריק בלאק ואנג'לו קלויארו שנהנו מול היריבה הנוחה והגדילו את היתרון כמעט עד ל-40 נקודות. ביום חמישי תעבור מכבי תל אביב לטורניר אתונה, שם תפגוש שוב את פנרבחצ'ה.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו ויובל זוסמן 15 נקודות על אחד, דני אבדיה 13, סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו (12 אסיסטים) 10 כל אחד, נמרוד לוי וטאריק בלאק (8 ריבאונדים ו-4 חטיפות) 9 כל אחד, דיאנדרה קיין וג'ייק כהן 6 כל אחד, אלכס טיוס 4, קנדריק ריי 3, מייקל רול שיחק ולא קלע.

ספאחיה אמר בסיום: "שיתפנו הרבה שחקנים וחלוקת הדקות הייתה הדבר החשוב ביותר. אחרי הטורניר הזה, אני יכול לומר שראיתי דברים טובים ורעים, ואנחנו יודעים על מה צריך לעבוד. אחרי הטורניר הבא יהיה עוד צעד קדימה, אני מקווה שהפציעות כרגע לא רציניות ויעמוד לרשותי סגל מלא".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
למרות ההפסדים, מכבי תל אביב לא בלחץ: "רק עכשיו נתאמן עם סגל מלא"
הכנה: מכבי תל אביב הפסידה לפנרבחצ'ה 65:60

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
חילק 12 אסיסטים. ג'רמי פארגו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

נבן ספאחיה העלה בחמישייה את ג'רמי פארגו, סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, נמרוד לוי וטאריק בלאק, כשהצהובים פתחו נהדר ורצו ל-0:8 אחרי שתי דקות עם שלשות של ווילבקין וזוסמן. הסינים התאוששו מעט, אבל פארגו דאג לשמור על טווח ביטחון ובסיום הרבע זה 13:19 למכבי תל אביב.

רבע 2:

דני אבדיה נכנס יחד עם קנדריק ריי, שסיפק אסיסט לדאנק של אלכס טיוס וצלף שלשה כדי להעלות את מכבי תל אביב ל-13:27. הסינים חזרו עם ריצת 0:9, אבל ווילבקין עם שלשה ולוי עם חמש נקודות רצופות, החזירו ליתרון דו-ספרתי. אבדיה עם חמש רצופות משלו קבע 22:42 לצהובים. ליאונינג הקטינה מעט וזה 30:48 למכבי תל אביב בהפסקה.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול ליאונינג. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
3 מ-6 מחוץ לקשת. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

רבע 3:

גם המחצית השנייה נפתחה על מי מנוחות, כשג'ייק כהן שיפר את המאזן שלו עם ריבאונדים ונקודות קלות מתחת לסל, כשבלאק סיפק דאנק מפלצתי וזוסמן הוסיף הטבעה משלו כדי לקבוע 39:60. אבדיה כבר הגדיל ל-25 הפרש, אבל ברנדון באס והסינים הקטינו ל-69:48 בסיום הרבע.

רבע 4:

אנג'לו קלויארו קלע ארבע נקודות רצופות והגדיל את היתרון הצהוב ל-48:74. קלויארו המשיך לחגוג על הסינים וקיבל עזרה גם מזוסמן, כששחקני היריבה רק מחכים לסיים את הערב. בסופו של דבר זה נגמר עם 64:100 לזכות מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully