וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההפסדים, מכבי תל אביב לא בלחץ: "רק עכשיו נתאמן עם סגל מלא"

22.9.2018 / 10:37

אצל הצהובים לא מתרגשים מן ההפסד הרביעי הרצוף במשחקי ההכנה. ספאחיה: "צריך לסיים מהלכים טוב יותר". ג'נרל מנג'ר של פנרבחצ'ה מאוריציו ג'רארדיני: "מכבי תהיה קבוצה חזקה"

קובי אליהו

1. מכבי תל אביב ספגה אמש (שישי) הפסד נוסף בטורניר זדאר, הפעם לפנרבחצ'ה בתוצאה 65:60. מאז הניצחון על חימקי מוסקבה עומד המאזן של הקבוצה של נבן ספאחיה על ארבעה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה, אולם בקבוצה ממאנים להיכנס ללחץ. בהנהלת הקבוצה גורסים כי: "כולם מודעים לכך שמשחקי ההכנה וכל מה שקורה בקדם העונה קשה יותר, כך גם לוח הזמנים. אבל הפעם העונה תסתיים בצורה חזקה יותר". הצהובים הודיעו שג'וני אובראיינט, שהציג את הארסנל ההתקפי שלו במשחקי ההכנה, סובל ממתיחה במפשעה ויקבל מנוחה בתקופה הקרובה.

במכבי מוסיפים: "טאריק בלאק, ג'רמי פארגו וג'ון דיברתולומאו שפצוע לא שיחקו, רק היום נתחיל בהכנות עם הסגל המלא. עד עכשיו שחקנים נכנסו לכושר והתאמנו עם ילדים. ההפסדים פחות חשובים הקבוצה רק מתחילה עכשיו להיות ביחד. ספאחיה אמר לשחקנים ומדגיש בפניהם שהוא רוצה שהקבוצה תהיה כמה שיותר מהירה. זה יהיה נשק של מכבי העונה".

עוד בנושא
הכנה: מכבי תל אביב הפסידה לפנרבחצ'ה 65:60
הערב שמשפחת בלאט לא תשכח: המפגש המרגש בעיני התקשורת היוונית
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל תל אביב ניצחה 73:76 את שרלרואה

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
בינתיים הכול רגוע. ספאחיה/יוסי ציפקיס

2. המאמן ספאחיה התריע בפני שחקניו שהם "צריכים להוציא לפועל ולסיים בצורה טובה יותר מהלכים". אולם שוב לא רצה לפגוע בביטחון והזכיר שמודבר במשחקים ראשוניים וטרום עונה. ג'וני אובריאנט שסיים את המשחק עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים אמר לאחר ההפסד לפנרבחצ'ה: "זה היה עוד משחק קרוב. אנחנו צריכים לדעת במשחקים קרובים לסיים את העבודה. אבל זה טורם עונה, השחקנים עדיין לומדים אחד את השני. נשתפר ממשחק למשחק".

3. הג'נרל מנג'ר של פנרבחצ'ה מאוריציו ג'רארדיני סיפר בשיחה עם וולאה! ספורט: "שתי הקבוצות החטיאו אתמול לא מעט סלים. פנר שלטה במחצית השנייה, ולכן הניצחון. לדעתי מכבי תל אביב קבוצה טובה יותר ותהיה יותר טובה מן העונה שעברה. ברגע שתהיה יותר כימיה קבוצתית הם יכולים להתמודד וללכת קדימה באירופה. גם פנר קבוצה שונה, מהעונה שעבר, בדומה למכבי, עשינו שינויים. שתי הקבוצה כבר ייראו שונה יותר במפגש הבא בינינו, באתונה בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully