וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלאנקוס שומרים על היהלום: ויניסיוס ישתתף רק במשחקי בית של קבוצת המילואים

ריאל מדריד משאירה את הברזילאי הצעיר קרוב אליה. לאחר פרסומים על חזרה לפלמנגו, בבירת ספרד חשבו על פתרון אחר: ישחק רק במגרש הביתי ולא יסתכן במגרשים הרעועים של הליגות הנמוכות

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד. AP
עוטפים אותו בצמר גפן. ויניסיוס/AP

ויניסיוס ג'וניור ממשיך לייצר כאבי ראש חיוביים לריאל מדריד. הצעיר הברזילאי שהגיע הקיץ מפלמנגו תמורת 45 מיליון יורו, טרם נקרא לסגל הקבוצה הבוגרת למשחק ליגה עד כה, ובינתיים שיחק והרשים במדי קבוצת המילואים. החבורה של ג'ולן לופטגי מיטיבה לשחק בפתיחת העונה, שחקני ההתקפה פורחים בעידן פוסט כריסטיאנו רונאלדו ושינוי לא נראה באופק. לאחר שמוקדם יותר השבוע פורסם כי ויניסיוס עשוי לשוב לפלמנגו עד סוף העונה, במה שתואר כסעיף שהוכנס מבעוד מועד לחוזה שלו, כעת ריאל מדריד נוקטת בדרך שונה. לפי דיווחים, מעתה ואילך השחקן ימשיך לשחק בקבוצת המילואים אך ורק במשחקי הבית. ראשי הבלאנקוס שואפים לשמור על היהלום וחוששים שהמשחק האגרסיבי המאפיין את הליגות הנמוכות, יפגע בו. לופטגי מתכנן בחודשים הקרובים לשלב בהדרגתיות את הברזילאי, לכן במדריד עושים כל מאמץ לשמור עליו מכל משמר.

עוד בנושא
חיים חדשים: צעדיו הראשונים של אריק אבידל כמנהל הספורטיבי של ברצלונה
"ניימאר בכה והתחנן בפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
מוצג כשחקן המועדון. עבר מוקדם מדי? ויניסיוס/רויטרס

השבוע קבוצת המילואים צפויה לשחק מול אוניון אדרבה, לה מגרש מדשא מלאכותי ולא טבעי, במה ששיחק גורם נוסף בהחלטה לא לרשום את הכישרון הברזילאי למשחק.

מי שהתאכזב מההחלטה הוא נשיא המועדון הקטן, לואיס גומז, שקיווה למלא את האצטדיון בן 1000 המושבים באוהדים שיבואו לצפות בסנסציה מברזיל. "כרטיסים למשחק נמכרו בכ-15 יורו, ואם האצטדיון יתמלא מדובר בהכנסה מכובדת עבורנו, בטח לאור העובדה שהמינוים שלנו הם הזולים ביותר בליגה ועולים כ-50 יורו בלבד", הסביר גומז המאוכזב.

עוד באותו נושא

במדריד מתלבטים: ויניסיוס ג'וניור עשוי לשוב לפלמנגו בינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully