וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד מתלבטים: ויניסיוס ג'וניור עשוי לשוב לפלמנגו בינואר

הברזילאי עוד לא זומן לסגל הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה ורוצה לקבל דקות. מרסלו מכחיש את השמועות על מעבר ליובה: "השמועות האלו מגוחכות ובקושי שוות התייחסות. אהיה כאן עד הסוף"

ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד, מול חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד. AP
הגיע מוקדם מדי למדריד? ויניסיוס ג'וניור/AP

ויניסיוס ג'וניור כבר הספיק להלהיב את אוהדי ריאל מדריד מאז הצטרף רשמית לקבוצה בתחילת הקיץ, ועכשיו הוא מייצר לראשי המועדון כאב ראש רציני. הבלאנקוס פתחו את הליגה בצורה פנטסטית, כשהם מציגים כדורגל סוחף וצוברים תשע נקודות מתשע אפשריות, ומקומם של שחקני החלק הקדמי נראה מובטח, נכון לרגע זה. הברזילאי לא זומן לסגל הקבוצה הבוגרת באף אחד משלושת המשחקים, ובינתיים הוא משחק - וגם כובש - בקבוצת המילואים של מדריד, והספרדים לא יודעים מה לעשות איתו.

ויניסיוס (18) הגיע לריאל מדריד מפלמנגו תמורת סכום שיא עבור נער צעיר - 45 מיליון יורו. הרכישה קרתה במאי 2017, והוסכם שהברזילאי יגיע לבירת ספרד ביולי 2019. עם זאת, כבר אז נקבע שקיים מצב בו ויניסיוס יגיע שנה קודם לכם, כלומר העונה, ויחל לשחק בשורות הלבנים.

עוד בנושא
נשיא ריאל בטיס: "רוצים להפוך לאחת הקבוצות הטובות בספרד"
דיווח בספרד: משחק הליגה בין ברצלונה לג'ירונה ייערך במיאמי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מכחיש את השמועות. מרסלו/רויטרס

אלא מה, ג'ולן לופטגי, הגם שהוא מעריך את הברזילאי הצעיר, לא ממהר לשלב אותו כשהוא רואה את הצלחת הקבוצה לנגד עיניו. הברזילאי חושב לחזור בינואר לפלמנגו, שם יקבל דקות ובתום העונה לשוב לספרד. לפי הדיווחים האפשרות הזו עוגנה מלכתחילה בחוזה.

הציפיות מויניסיוס גבוהות במיוחד, ולכן הסיטואציה איתו כל כך רגישה. לצד ההבנה שטובת הקבוצה מעל הכל, במדריד מצפים מלופטגי להשכיל לשלב את הכישרון בהדרגתיות, ובונים עליו שיהיה לאחד מעמודי התווך של המועדון בשנים הבאות.

בתוך כך ובצל הדיווחים על טרייד אפשרי בינואר בין יובנטוס וריאל מדריד, במסגרתו מרסלו יעבור לטורינו וריאל תקבל בתמורה את אלכס סנדרו, הברזילאי שמשחק במדריד מ-2007התייחס לדיווחים. "השמועה הזו בקושי שווה התייחסות", אומר הברזילאי. "נשארו לי עוד הרבה שנים בחוזה, ואני מתכוון לפרוש כאן. זה המועדון הטוב בעולם ואני שמח כאן מאוד. תמיד אתן את הטוב ביותר לקבוצה. השמועות המגוחכות האלה מופצות על ידי כל מיני גורמים, אבל אין להן שום ביסוס. אני רעב כמו ילד בן 18, אהיה כאן עד סוף הקריירה".

עוד באותו נושא

ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully