וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ריאל בטיס: "רוצים להפוך לאחת מהקבוצות הגדולות בספרד"

אנחל הארו תיאר את לוס ורדיבלאנקוס כ"מועדון פאר שנמצא בצמיחה" וכיוון גבוה: "הצלחנו לצמצם את הפערים מבחינה תקציבית, כעת נצטרך לצמצם אותם גם על המגרש ולספק תוצאות"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נשיא ריאל בטיס, אנחל הארו, דיבר אתמול (שלישי) ל"רדיו מארקה סביליה" על הגדילה המתמשכת של קבוצתו, המתוארת על פי לשונו כ"מועדון פאר בצמיחה". לוס ורדיבלאנקוס פתחו את העונה עם הפסד 3:0 כואב בבית ללבנטה, אבל התאוששו עם 0:0 בחוץ נגד אלאבס ובמחזור האחרון הם השיגו 0:1 יוקרתי בדרבי על סביליה הודות לשער של חואקין הוותיק, שנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-80.

"ריאל בטיס הוא מועדון פאר", אמר הארו, שהמשיך: "קבוצת ענק שנמצאת בצמיחה ממש עכשיו. אנחנו יכולים להיות אופטימיים מאוד לגבי העתיד. אנחנו שמחים מאיך שהדברים נראים כרגע, והמטרה היא להמשיך להתפתח ולגדול כמועדון. זה פנטסטי לצאת לפגרת הנבחרות עם ניצחון בדרבי על היריבה הגדולה, זה ניצחון שתמיד משמח את האוהדים שלנו. ההבדלים בין המועדונים אינם גדולים כפי שהיו בעבר. לא מזמן, היה לסביליה תקציב משולש משלנו, אבל עכשיו הצלחו לצמצם את הפערים מבחינה תקציבית. כעת נצטרך לצמצם אותם גם על המגרש ולהשיג בעונות הבאות את מה שסביליה הצליחה להשיג. המטרה היא שנהפוך לאחת מהקבוצות הגדולות בספרד, לשם אנחנו שואפים".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דיווח בספרד: משחק הליגה בין ג'ירונה לברצלונה ייערך במיאמי
ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"

וויליאם קרבאליו שחקן בטיס. GettyImages
בטיס מכוונת גבוה. וויליאם קרבאליו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריאל בטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully