וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר בכה והתחנן בפני שחקני ברצלונה - שכנעו את ההנהלה להחזיר אותי"

ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שניימאר פנה לשחקנים ולבכירים בברצלונה כדי לגשש את דרכו חזרה, אולם נתקל בסירוב תקיף. טיטה מינה אותו לקפטן הקבוע של ברזיל: "הוא התבגר לאחרונה"

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
"הוא התבגר לאחרונה". האמנם?/רויטרס

ניימאר ממשיך למשוך אש, הן בספרד והן בברזיל. הלילה (בין חמישי לשישי) הודיע מאמן הנבחרת טיטה כי מינה את חלוץ פריס סן ז'רמן לקפטן הקבוע, אחרי שבגביע העולמי חלק את הסרט עם מרסלו. "החל מהיום לא תהיה יותר רוטציה של קפטנים. ניימאר התבגר מאוד בשנים האחרונות, ואני משוכנע שהוא מוכן למלא את התפקיד הזה בצורה מצוינת", אמר טיטה במסיבת עיתונאים לקראת משחק ההכנה של ברזיל מול ארצות הברית בניו ג'רזי (בין שישי לשבת, 2:30, ספורט 2).

המינוי מגיע בהפתעה מסוימת, אחרי מונדיאל בו ספג ניימאר ביקורות רבות על ההתנהלות על ומחוץ לכר הדשא. בברזיל נשמעו גם קולות שדרשו לשלול מהכוכב את סרט הקפטן לצמיתות, אולם הלילה טיטה סיפק תשובה חד משמעית.

עוד בנושא

דגלי קטאלוניה יהיו אסורים במשחק ההיסטורי בין ברצלונה לג'ירונה
בריאל מדריד מתלבטים: ויניסיוס ג'וניור עשוי לשוב לפלמנגו בינואר
גם קיליאן אמבפה מתחיל להסתבך: הורחק משלושה משחקים

שחקני ברצלונה ניימאר, ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
געגועים לחדר ההלבשה בקאמפ נואו. ניימאר עם סוארס ומסי/AP

כך או כך, אם להסתמך על התקשורת הספרדית, עתידו בפריס סן ז'רמן ממשיך להיות לא ברור. אמש דווח בעיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" שניימאר "בוכה על שעזב את ברצלונה", מה שניכר בביקורים התכופים שלו לאחרונה בעיר, ובמפגשים עם החברים לקבוצה לשעבר שקורים לעתים קרובות.

"למרות שגרר את ברצלונה לבית המשפט, ניימאר מאוד רוצה לחזור", נכתב. "היום הוא מתחיל להבין את ההשלכות של ההחלטה לעזוב, והוא עצוב מאוד מהצעד שעשה. הוא אמר את זה לכל מי שהיה מוכן לשמוע: למאמן ברצלונה, לבכירים בקבוצה שנשארו בקשר חברי איתו, וגם לשחקנים. הוא אפילו פגש את אחד השחקנים במלון בו התאכסן בברצלונה והתחנן אליו בבכי שיעזור לו לחזור לברצלונה".

בהמשך הדיווח נכתב שלמרות התחנונים, כביכול, מצידו של ניימאר, ברצלונה לא מעלה על הפרק את האפשרות להחזיר אותו. ניימאר מעדיף לעבור לברצלונה בקיץ הקרוב ובכל מקרה מעדיף אותה על פני ריאל מדריד או פריס סן ז'רמן, אבל בברצלונה כבר שמו אותו מאחור. "היחסים בין הפמלייה של ניימאר לבין ראשי ברצלונה מעולם לא היו טובים. ובכלל - בארסה כבר התקדמה, וניימאר כבר לא נחוץ לה", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully