וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס אלונסו: "אנגליה התחילה לשחק כדורגל בסגנון קצת ספרדי"

המגן של הלה רוחה וצ'לסי רואה דמיון בשיטות המשחק ומסביר: "הבריטים למדו להעריך את החשיבות של החזקה בכדור". וגם : החיבור עם אדן הזאר והשינויים בקבוצה תחת מאוריציו סארי

שחקן צ'לסי מרקוס אלונסו בועט. רויטרס
כדורגל ספרדי באנגליה. מרקוס אלונסו/רויטרס

מרקוס אלונסו חווה פריחה מאוחרת בקריירה שלו. המגן (27) התחיל את שנתו השלישית הקיץ בצ'לסי, ונראה שהשידוך עם המאמן מאוריציו סארי מוצא חן בעיניו. "אני נהנה מאוד לשחק תחת סארי. הכדורגל שלו מודרני, מבוסס על הנעת כדור, בדיוק כמו הכדורגל הספרדי".

הבלוז שינו את שיטת המשחק שלהם עם בואו של המאמן החדש, מ-3-5-2 ל-4-4-2. כעת, הדגש העיקרי הוא החזקת כדור. "השינוי לא השפיע עליי לרעה", אומר אלונסו, "רבים טועים לחשוב שהעמדה המקודית שלי היא מגן תוקף במערך 3-5-2, אך למעשה בצעירותי וגם בבולטון שיחקתי דווקא כמגן במערך 4-4-2, כמו שאנחנו משחקים עכשיו.

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד סימנה את נונו אספיריטו כיורש פוטנציאלי למוריניו
הארי מגוויר חושף: "לסטר קיבלה הצעת רשמית ולא רצתה למכור"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
הספרדי פורח תחתיו. מאוריציו סארי/רויטרס

חברו לקו שמאל בסטמפורד ברידג' הוא אדן הזאר, והחיבור ביניהם עונה שלישית ברציפות, מאיים על כל הגנה בליגה. "אנחנו מכירים היטב את החוזקות אחד של השני. אני מנסה לאפשר לו כמה שיותר בידודים לאחד על אחד, והוא יודע לזהות את תנועות העומק שלי בקו ההגנה. אנחנו נהנים לשחק יחד", אומר הספרדי.

הספרדי זומן לסגל נבחרתו לקראת משחקה הראשון מול אנגליה בליגת האומות, ולאור אי זימונו של ג'ורדי אלבה, מסתמן כי אלונסו יהיה זה שיאייש את עמדת המגן השמאלי. "הכדורגל האנגלי התקדם רבות בשנים האחרונות", הוא מסביר, "מאז הגעתו של דויד סילבה ב-2010, נוספו עוד שחקנים טכניים רבים לליגה וקבוצות החלו להעריך את האפשרות למסור אחורה ולהחזיק בכדור. מאמנים כמו פפ גווארדיולה וסארי משנים את הכדורגלן האנגלי". את התוצאות, הוא אומר, ניתן היה לראות במונדיאל האחרון. יותר מזה, מציין אלונסו, כעת אנגליה משחקת דומה לצ'לסי של אנטוניו קונטה. "סטיב הולנד, עוזרו של גארת' סאות'גייט היה יד ימינו של קונטה בלונדון, ועכשיו הנבחרת האנגלית מאמצת את אותו סגנון משחק", הסביר המגן.

עוד באותו נושא

קפה: "המחיר ששילמו עליי לא מעניין. אני מתרכז בלהביא תוצאות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully