וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד סימנה את נונו אספיריטו כיורש פוטנציאלי למוריניו"

זידאן לא לבד: בגרמניה טוענים שגם מאמן וולבס ומי שהדריך בעבר את ולנסיה ופורטו עשוי לרשת על הקווים באולד טראפורד את המיוחד, שמעמדו ממשיך להיות מעורער. הוא נחשב לאופציה משנית

נונו אספיריטו סנטו מאמן וולבס. רויטרס
היה שחקן של מוריניו, ועכשיו ייכנס לנעליו? נונו אספיריטו/רויטרס

האם מנצ'סטר יונייטד כבר מתכוננת מאחורי הקלעים לעזיבת ז'וזה מוריניו? התקשורת האנגלית דיווחה בימים האחרונים על מועמדותו ההולכת ומתחזקת של זינדין זידאן לרשת את "המיוחד" על הקווים באולד טראפורד, והיום (רביעי) הצטרף מועמד נוסף: מאמן וולבס נונו אספיריטו.

העיתון הגרמני "בילד" פרסם כי שוער העבר (44) סומן על ידי הנהלת יונייטד כיורש פוטנציאלי אחרי שהתרשמה מאוד מיכולותיו המקצועיות והאישיות. אספיריטו, ששיחק תחת שרביטו של מוריניו בפורטו בעשור הקודם, חולק גם את אותו סוכן (ז'ורז'ה מנדש).

מטבע הדברים נחשב אספיריטו למועמד המשני אחרי זינדין זידאן, אולם על פי הדיווח, "הוא הסוס השחור" במירוץ לתפקיד. נסיונו של אספיריטו כמאמן לא עשיר במיוחד. אחרי שפרש בשנת 2010 הוא הפך למאמן השוערים של מלאגה הספרדית, ולאחר מכן עבד גם בפנאתינייקוס. ב-2012 קיבל את המושכות בריו אבה הפורטוגלית, אותה הצעיד לליגה האירופית לראשונה בהיסטוריה. ההמשך היה בקבוצות בכירות יותר: ב-2014 מונה למאמן ולנסיה ובעונתו הראשונה הוביל את הקבוצה למקום הרביעי בליגה הספרדית, אך ההמשך היה פחות מוצלח ובנובמבר 2015 הוא התפטר. לאחר מכן עבר לקווים של פורטו, אולם שרד בתפקיד עונה אחת בלבד. מאז מאי 2017 הוא מאמן את וולבס, אותה הצעיד בחזרה לפרמיירליג אחרי שש שנים בצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully