וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה: "המחיר ששילמו עליי לא מעניין. אני מתרכז בלהביא תוצאות"

שוערה של צ'לסי, שהפך לשוער היקר בעולם אחרי שנקנה ב-80 מיליון יורו, דיבר בראיון מקיף ל"אס" הספרדי והתייחס למעבר: "מבין את השוק. מאמין שלא אשאר השוער היקר בעולם הרבה זמן"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

מתרגל לחיים בלונדון: קפה אריסבאלגה, שוערה של צ'לסי שהפך לשוער היקר בעולם אחרי שנקנה ב-80 מיליון יורו, ערך ראיון מקיף שפורסם היום (שלישי) ב"אס" הספרדי בו סיפר על החיים החדשים בלונדון, הרצון להפוך לשחקן מוביל בפרמיירליג והתחרות על אפודת השוער הראשון בנבחרת ספרד.

"הייתי צריך להסתגל במהירות לחיים חדשים. עיר חדשה, שפה חדשה, תרבות חדשה. אבל זאת הייתה חוויה חיובית כי כולם עזרו לי", אמר השוער בן ה-23, שספג עד כה שלושה שערים בשלושה משחקים ושמר עם קבוצתו על מאזן מושלם בליגה. "אני מרגיש שהתבגרתי המון. יש לי לא מעט חברים ספרדים בצ'לסי והם עוזרים לי מכל הבחינות, זה מקל מאוד על המעבר".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קפה: "המון דברים משכו אותי לצ'לסי. בטוח שקיבלתי החלטה נכונה"
סגל נבחרת ספרד פורסם: סבאיוס וגאיה בהופעות בכורה, קוקה ואלבה בחוץ

שוער צ'לסי קפה. רויטרס
נהנה מכל רגע. קפה/רויטרס

על תג המחיר, שהפך אותו לשוער היקר ביותר בעולם אמר קפה: "המחיר ששולם עליי לא ממש מעניין אותי, אני מתרכז בלשחק ולהביא תוצאות. אני מבין את השוק, המספרים הופכים גבוהים יותר ואני מאמין שלא אשאר השוער היקר בעולם הרבה זמן. הרבה ספרדים הצליחו בפרמיירליג, ברור שאני רוצה להפוך לשחקן שהצליח בליגה הזאת. צ'לסי הוא מועדון נהדר שזכה בליגת האלופות, בליגה האירופית ובאליפות אנגליה בשנים האחרונות. יש לנו שחקנים נהדרים, ואני נהנה מכל רגע. למרות שזה לא קל, היה חשוב להתרחק מהמקום בו גדלתי כדי להשתפר. אני מאמין שזה ישתלם לי בעתיד".

לסיום, קפה נשאל האם הוא צריך להיות השוער הראשון של נבחרת ספרד וענה: "זאת שאלה שצריך להפנות למאמן הנבחרת. אני יכול רק לעבוד קשה. זה ברור שכולנו רוצים לשחק, אבל המאמן יחליט מה הכי טוב עבור הנבחרת. אני חייב להישאר מרוכז כל הזמן. אקבל כל החלטה באהבה, יש הרמוניה טובה בין השוערים של נבחרת ספרד וכולנו חברים טובים".

עוד באותו נושא

סגל נבחרת ספרד פורסם: סבאיוס וגאיה בהופעות בכורה, קוקה ואלבה בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully