וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר חשף: "לסטר קיבלה הצעה רשמית אבל לא רצתה למכור"

בלם השועלים ונבחרת אנגליה סיפר כי אכן התקבלה עליו הצעה, ככל הנראה ממנצ'סטר יונייטד שהתעניינה בו: "כיבדתי את ההחלטה, אני חייב להם הרבה. אני אוהב את לסטר וטוב לי במועדון"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בלמה של לסטר סיטי ונבחרת אנגליה, הארי מגווייר, היה אחת מתגליות המונדיאל האחרון, בו נבחרת אנגליה הגיעה עד לשלב חצי הגמר והבלם כיכב. עם סיומו, דיווחים שונים קישרו אותו למעבר למועדונים אחרים, במיוחד למנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו, שדרש מההנהלה שלו בלם ברמה גבוהה. בסופו של דבר מוריניו לא קיבל בלם, לא את מגווייר ולא שחקן אחר, אבל בראיון שקיים היום (רביעי) לקראת משחקי נבחרת שלושת האריות נגד ספרד ושוויץ, הבלם בן ה-25 סיפר שאכן הייתה התעניינות ואפילו הצעה רשמית, ככל הנראה ממנצ'סטר יונייטד.

"תמיד יש התעניינות בשחקנים אחרי המונדיאל אם יש להם טורניר מוצלח, וזה מה שקרה לנו", סיפר מגווייר, שהמשיך: "זה פשוט חלק מהמשחק. דיברתי עם לסטר, והם סיפרו שיש התעניינות ממועדונים אחרים ואפילו הצעות רשמיות. הם הדגישו שאני לא למכירה, וכמובן שכיבדתי את ההחלטה שלהם. אני לא אשכח שהם נתנו לי הזדמנות לשחק בפרמיירליג אחרי שירדתי ליגה עם האל, ודרכם הגעתי לנבחרת אנגליה. אני חייב להם על זה. אני יודע שבלסטר אני שחקן הרכב ושמכבדים אותי. אני אוהב את המועדון הזה, נהנה מכל רגע ומצפה לעונה טובה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
קפה: "המחיר ששילמו עליי לא מעניין. אני מתרכז בלהביא תוצאות"
ג'ורדן הנדרסון האריך חוזה בליברפול עד 2023: "אני מאושר כאן"

שחקן לסטר סיטי הארי מגווייר. GettyImages
טוב לו בלסטר. הארי מגווייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully