וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי מתלבטת כיצד להגיב: סרחיו אגוארו "נתפס" מעשן נרגילה

החלוץ תועד מעשן לצד דוגמנית צעירה, ספג ביקורות מצד אוהדים וגורמים במועדון ("הוא אמור להיות מודל לחיקוי, זה מעביר מסר רע"), הגביר את השמועות על השינוי באורח חייו, אך לא צפוי להיענש

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מעשן נרגילה. צילום מסך
סיטי תבליג? אגוארו בשעת מעשה/צילום מסך

מנצ'סטר סיטי מתלבטת כיצד להגיב לסרטון ויראלי שהופץ ביממה האחרונה, בו נראה סרחיו אגוארו מעשן נרגילה. בסרטון, שפורסם בחשבון האינסטגרם של "השותפה לפשע", הדוגמנית בת ה-18 לולה מגנין, נראה החלוץ הארגנטינאי שוכב לצידה ושואף עשן מהנרגילה, מראה שבוודאי לא משמח במיוחד את פפ גווארדיולה או את אוהדי מנצ'סטר סיטי.

על פי רשת סקיי הבריטית סיטי "מודעת" לסרטון, אך לא צפויה לנקוט בצעדים משמעתיים נגדו. ובכל זאת, כמובן שהמראות הללו משאירים טעם רע, וב"סאן" צוטט גורם בסיטי כאומר: "זה לא נראה טוב. סרחיו אמור להיות ספורטאי מהשורה הראשונה, אחד הכדורגלנים הטובים בעולם. הוא אמור לשמש מודל לחיקוי מההתחלה ועד הסוף, ובסרטון הזה הוא מעביר מסר רע לאוהדי כדורגל צעירים".

עוד בנושא

וינסנט קומפני: "וולבס פשוט קבוצה נהדרת. הם יעשו עונה גדולה"
הכל נשאר במשפחה: בן פוסטר עושה חיים בפרמיירליג גם בגיל 35
מייקל אואן: "שנאתי את השנים האחרונות בקריירה שלי, חיכיתי לפרישה"

אגוארו הוא גם לא כוכב הפרמיירליג הראשון שתועד מעשן נרגילה. ב-2015 תועדו שחקני ליברפול ראחים סטרלינג וג'ורדן אייב מעשנים, וגם ג'ק ווילשר "נתפס", אולם השלושה לא נענשו משום שלא מדובר על הפרה של התקנון של הליגה או של הקוד המוסרי של הקבוצה.

כך או כך, יש מי שחושש שמדובר בסימפטום להתרופפות של אגוארו לאחרונה. ערב פתיחת העונה, פפ גווארדיולה הביע שביעות רצון מהעבודה הרבה שהשקיע החלוץ במהלך הפגרה כדי לשמור על כושר, אולם לאחרונה הופצו שמועות על שינוי באורח החיים של הארגנטינאי, שהחל לבלות לעתים קרובות יותר ולהתרועע עם דוגמניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully