וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט קומפני: "וולבס פשוט קבוצה נהדרת. הם יעשו עונה גדולה"

קפטן מנצ'סטר סיטי החמיא בגדול לעולה החדשה, שהציגה יכולת נהדרת ב-1:1 נגד האלופה ביום שבת האחרון: "הופתעתי מהאיכות שלהם. אני משוכנע שהם יקחו נקודות מהיריבות שלנו לאליפות"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

קפטן מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני, לקח די בקלות את ה-1:1 של קבוצתו נגד וולבס במחזור האחרון. הסיבה? לדעתו, היא שהזאבים צפויים לשאוב לא מעט נקודות ולעשות צרות להרבה קבוצות גדולות באצטדיונם הביתי. וולבס, שעלתה לפרמיירליג העונה אחרי שש עונות בהן הגיעה עד לליגה השלישית, הציגה כדורגל משובח וכמעט עקצה את האלופה, שהצליחה לצאת מאצטדיון מוליניו עם נקודה אחת. קבוצתו של נונו אספיריטו סנטו הציגה בצ'מפיונשיפ כדורגל התקפי ומלהיב, והצליחה להביא אותו גם לפרמיירליג כשהיא משחקת כדורגל פתוח ושמח גם מול סיטי הגדולה.

"הם לא שיחקו כמו קבוצת צ'מפיונשיפ שרק עלתה ליגה. הרגשנו שיש להם ביטחון של קבוצה שנמצאת כבר כמה שנים בפרמיירליג", אמר לכתבים קפטן מנצ'סטר סיטי, שהוסיף: "אני משוכנע שהם יקחו נקודות מהיריבות שלנו לאליפות. הם פשוט קבוצה נהדרת. יש להם איכות מפתיעה מאוד שמספקת להם כלים לשחק כדורגל התקפי נגד כל קבוצה. שחקני המפתח שלהם עובדים קשה והשאר לא מפחדים לקחת אחריות, וזה, לדעתי, יוביל אותם לעונה גדולה".

למרות המחמאות מקומפני, וולבס עדיין מחפשת ניצחון פרמיירליג ראשון מזה שש שנים. אחרי 2:2 ביתי עם אברטון במחזור הראשון, הם הפסידו 2:0 ללסטר סיטי בשני וכאמור במחזור האחרון היו קרובים להפתיע את האלופה, אבל נאלצו להסתפק בנקודה. במחזור הבא הם יחפשו שלוש נקודות במשחק חוץ נגד ווסטהאם, שפתחה את העונה בצורה מזעזעת עם שלושה הפסדים רצופים. עוד לפני כן, הזאבים ייצאו מחר (שלישי) למשחק גביע ליגה נגד שפילד וונסדיי.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הכל נשאר במשפחה: בן פוסטר עושה חיים בפרמיירליג גם בגיל 35
ז'וזה מוריניו: "משחק גדול מול יריבה מצוינת, השחקנים מגיעים עם מוטיבציה"

שחקן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני. GettyImages
לא לקח קשה את הנקודה. וינסנט קומפני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully