וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וז'ה מוריניו: "משחק גדול מול יריבה מצוינת, השחקנים מגיעים עם מוטיבציה"

הפורטוגלי פוגש הערב (22:00, ספורט 1), את טוטנהאם של מאוריסיו פוטצ'ינו, ולראשונה העונה מביע אופטימיות בנוגע להמשך. "אחרי שבוע אימונים מוצלח, אנחנו מצפים לתוצאה טובה"

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

שלוש נקודות משש אפשריות, זה ההספק של מנצ'סטר יונייטד בשני המשחקים הראשונים של העונה. הערב (שני, 22:00, ספורט 1), השדים האדומים יארחו את טוטנהאם המצוינת, שתחסר את ויקטור וונייאמה הפצוע ויונג מין סון שמשתתף עם דרום קוריאה במשחקי אסיה.

במשך קיץ שלם ז'וז'ה מוריניו קיטר והתלונן, ושמועות על מערכת יחסים רעועה עם מנכ"ל המועדון אד וודרוורד עלו שוב ושוב. המאמן הפורטוגלי הביע תסכול על כך שהמועדון לא ממלא את הבקשות שלו בחלון ההעברות, והזהיר שהסגל הנוכחי לא עמוק וחזק מספיק.

עוד בנושא
חולה? "מסוט אוזיל הודח מסגל ארסנל אחרי שצעק על אונאי אמרי"
אנגליה: ניצחון דרמטי לצ'לסי על ניוקאסל
מאוריסיו פוטצ'ינו: "יותר מתמיד, אני מאמין שאפשר לנצח באולד טראפורד"

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן מנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה. רויטרס
הרבה מהאחריות מוטלת עליו. פול פוגבה/רויטרס

ההפסד המפתיע 2:3 לברייטון שבוע שעבר, העלה סימני שאלה בנוגע להגנה של מנצ'סטר יונייטד, כאשר שני הבלמים, אריק ביילי וויקטור לינדלוף מציגים יכולת חלשה. עם זאת, כעת מוריניו משתדל להביע אופטימיות מסויגת. "שיש לך שבוע אימונים מוצלח, הדברים חיוביים. אתה לא מצפה לטעויות או להפסד, אלא לתוצאה טובה. בדרך כלל אחרי הפסד אתה רוצה לשחק שוב יום-יומיים אחרי, אך הפעם זה לא היה המצב. דווקא זה יצא לטובתנו, כי כרגע אנחנו צריכים קצת זמן להתחבר ולהתאמן יחד".

המאמן מצפה לשובם של הפצועים, כאשר אנטוניו ולנסיה, דיוגו דאלוט ונמניה מאטיץ' שבו לאימונים, אך עוד לא ברור אם ישחקו כבר הערב. "זה משחק גדול מול יריבה מצוינת", אמר הפורטוגלי, "גם שנה שעברה כל מפגש מולם היה קשה, על אף שניצחנו שניים מהם". כמו כן, הוסיף מוריניו. "אנחנו יודעים איזו קבוצה טובה טוטנהאם ושהם מגיעים לכאן עם המטרות שלהם. במשחק כזה גדול אנחנו לא צריכים לעבוד על המוטיבציה של השחקנים, היא מגיעה באופן טבעי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully