וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה? "מסוט אוזיל הודח מסגל ארסנל אחרי שצעק על אונאי אמרי"

בארסנל טענו שהקשר הגרמני לא נכלל בסגל מול ווסטהאם בגלל מחלה, בתקשורת האנגלית ממש לא השתכנעו וטוענים שמעמדו של השחקן מעורער מתמיד. אמרי הכחיש: "זו שמועה לא נכונה"

אחרי שזכה עם נבחרת גרמניה במונדיאל 2014, מסוט אוזיל פרש מהמדים הלאומיים בטריקת דלת אחרי המונדיאל ברוסיה וגם האשים את ההתאחדות והתקשורת הגרמנית בגזענות כלפיו, גזענות שהתעצמה אחרי התמונה המפורסמת שלו עם נשיא טורקיה ארדואן. המניה של הכוכב הגרמני נמצאת בירידה תלולה וכושרו הרע משפיע עליו גם בארסנל.

אוזיל לא נכלל בסגל התותחנים שבלעדיו השיגו ניצחון בכורה במחזור החולף, 1:3 על ווסטהאם בדרבי הלונדוני. הסיבה הרשמית להיעדרותו של אוזיל מהסגל במשחק הזה היתה מחלה, אך בחלק מכלי התקשורת בממלכה טוענים שעתידו של אוזיל אצל התותחנים נמצא בסכנה אחרי שזה "צרח" על אונאי אמרי המאמן כשנודע לו שהוא לא יפתח מול הפטישים.

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "הביקורת נגד אוזיל היא צבועה, אלו שטויות"
מייקל אואן: "שנאתי את השנים האחרונות בקריירה שלי, חיכיתי לפרישה"
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אונאי אמרי מאמן ארסנל עם מסוט אוזיל. רויטרס
הסתכסכו? אוזיל ואמרי/רויטרס

אוזיל, שהוחלף גם במשחק במחזור הקודם בהפסד לצ'לסי, עזב את מתחם האימונים מוקדם ביום שישי לאחד העימות עם אמרי, כך על פי הדיווח. הקשר בן ה-29 בלבד הוא המשתכר הבכיר בארסנל והוא גורף לכיסו 350 אלף ליש"ט בשבוע, זאת למרות שהיכולת שלו ממש לא מתאימה למעמדו והוא היה חלש גם בעונה שעברה אצל ארסן ונגר ששמר על מעמדו.

בראיון שלו לאחר הניצחון על ווסטהאם, אמרי התעקש שהדיווחים על עימות עם אוזיל לא נכונים כשאמר: "זה לא נכון, לא יודע מי הפיץ את השמועה הזו. אם אתם שואלים אותי, את הרופא או את המועדון, הוא היה חולה. הוא עזב את מתחם האימונים כדי ללכת הביתה לדאוג לעצמו". אז לאיזו גרסה להאמין? נראה האם אוזיל יחזור להרכב במשחקים הבאים של ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully