וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן: "שנאתי את השנים האחרונות בקריירה שלי, חיכיתי לפרישה"

חלוץ העבר שכיכב בליברפול, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, חשף בראיון את ההתמודדות הקשה שלו עם הפציעות בצל הקריירה הזוהרת: "מקנא באנשים ששיחקו כדורגל מתוך אהבה למשחק הזה"

מייקל אואן היה אחד מהשחקנים הגדולים של אנגליה בעשור הקודם ורשם קריירה מפוארת בליברפול וכמובן גם בריאל מדריד ונבחרת אנגליה. אוואן הבקיע 262 שערים ב-571 הופעות בקריירה שבמהלכה שיחק גם בניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד ועונה אחת בסטוק. אולם, לצד השערים הרבים ורגעי התהילה, הוא גם חווה לא מעט פציעות שהשפיעו על החלק השני בקריירה שלו.

עוד בנושא:

סארי: "אדן הזאר היה נהדר", בניטס מתוסכל: "הפנדל היה גבולי"
אנגליה: ניצחון דרמטי לצ'לסי, ניצחון בכורה לפולהאם, ווטפורד מושלמת
בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מייקל אואן הפורש מודה לאוהדי סטוק סיטי. Bryn Lennon, GettyImages
עונה אחת בסטוק הספיקה לו. אואן בעונה האחרונה שלו מודה לקהל/GettyImages, Bryn Lennon

אמש אואן התראיין וחשף כמה הוא סבל בקריירה שלו כשאמר ל-BT SPORT: "במשך שש או שבע שנים שנאתי את זה (את הפציעות), לא יכולתי לחכות לפרישה שלי. לא הייתי אני. הקריירה שלי הסתיימה בכך שאנשים חשבו שהייתי סקורר גדול שלא היה מסוגל לעשות משהו אחר. מבחינה מנטאלית הייתי יכול לעשות עוד דברים, אבל פיזית לא".

אואן הוסיף: "אני מקנא באנשים שהיו יכולים לשחק כדורגל מתוך אהבה למשחק. הם אולי איבדו את המהירות שלהם עם הזמן אבל הם היו יכולים לשחק בליגה נמוכה יותר או לשחק פחות משחקים, אבל עבורי זה היה בלתי אפשרי".

אואן פתח את הקריירה בסערה וכיכב גם בנבחרת אנגליה במונדיאל 1998, אך אחרי שלוש עונות במנצ'סטר יונייטד הוא הצטרף לסטוק הקטנה בספטמבר 2012 והודיע על פרישה בסיום אותה עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully