וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון דרמטי לצ'לסי על ניוקאסל, ניצחון בכורה לפולהאם

הבלוז הצליחו לשמור על המאזן המושלם בזכות שער עצמי של ידלין (87), שארבע דקות לפני כן בישל לחוסלו את השוויון. הזאר פתח בפנדל (76). העולה החדשה ניצחה 2:4 את ברנלי. ווטפורד עדיין מושלמת

רוברטו פריירה שחקן ווטפורד. רויטרס
פתח את העונה בדומיננטיות. רוברטו פריירה/רויטרס

המחזור השלישי של הפרמיירליג המשיך היום (ראשון), כאשר שתי קבוצות שמרו על המאזן המושלם שלהן: צ'לסי ו-ווטפורד. הבלוז התקשו בחוץ מול ניוקאסל אבל השיגו 1:2 דרמטי עם שער עצמי בדקה ה-87. קבוצתו של חאבי גרסיה המשיכה להציג יכולת נהדרת ורשמה ניצחון שלישי ברציפות, 1:2 ביתי על קריסטל פאלאס, מה שמהווה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הקבוצה. מי שהשיגה ניצחון בכורה היא פולהאם העולה החדשה שגברה 2:4 על ברנלי בזכות שערים של סרי ושורלה וצמד של מיטרוביץ'.

עוד בנושא

מאוריסיו פוטצ'ינו: "מאמין שאפשר לנצח באולד טראפורד"
תותחן לא צפוי: כך נאצ'ו מונריאל הפך לסקורר המפתיע של ארסנל
דיווח באנגליה: הוגו לוריס נתפס נוהג בשכרות והעביר את הלילה במעצר

בואו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אדן הזאר צ'לסי. רויטרס
פנדל שלו הספיק. אדן הזאר/רויטרס

ניוקאסל - צ'לסי 2:1

צ'לסי לא ליקקה דבש בסט ג'יימסס פארק בשנים האחרונות אך אחרי שפתחה את העונה עם שלישיות וניצחונות מול האדרספילד וארסנל, הקבוצה של מאוריציו סארי השיגה ניצחון לא מרשים אבל חשוב וכזה שהצמיד אותה לליברפול ו-ווטפורד כשלושת המושלמות היחידות אחרי שלושה מחזורים (גם טוטנהאם עדיין מושלמת). התוצאה היתה מאופסת עד הדקה ה-76 שבה מרקוס אלונסו עשה צרות ברחבה ופביאן שר ספק הכשיל אותו. השופט הורה על פנדל אותו תרגם בהצלחה אדן הזאר. בדקה ה-83 חוסלו היה בטוח שהוא מעניק לקבוצתו נקודה עם נגיחה מקרוב אחרי שדויד לואיז חלם ברחבה אבל ארבע דקות לאחר מכן צ'לסי כבשה את שער הניצחון כשבעיטה של אלונסו המצוין פגעה בידלין מבשל השער של ניוקאסל וחדרה פנימה.

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול נותרה מושלמת, מנצ'סטר סיטי ספגה שער עם היד

לכתבה המלאה
אלכסנדר מיטרוביץ' שחקן פולהאם. רויטרס
צמד , בישול ומשחק נהדר. מיטרוביץ'/רויטרס

פולהאם - ברנלי 2:4

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים מול קריסטל פאלאס בבית וטוטנהאם בחוץ, פולהאם העולה החדשה ששדדרגה את עצמה בכמה שחקנים מאוד מסקרנים השיגה ניצחון בכורה בסטייל מול ברנלי העייפה במשחק שבו חמישה שערים הובקעו כבר במחצית הראשונה. ז'אן מישל סרי, הקשר המצוין שהגיע לקבוצה מניס בקיץ פתח את הסכר עם שער יפהפה כבר בדקה הרביעית. ג'ף הנדריקס השווה (10), אבל אז נכנס לפעולה אלכסנדר מיטרוביץ' חלוץ נבחרת סרביה. מיטרוביץ' נגח מקרוב בדקה ה-36 והוסיף עוד נגיחה בדקה ה-38. ג'יימס טראחובסקי צימק (41), אבל בדקה ה-83 אנדרה שורלה, עוד שחקן רכש מסקרן, הבטיח את הניצחון עם בעיטה מדוייקת אחרי שלקח ריבאונד מבעיטה של מיטרוביץ' לקורה.

ווילפריד זאהה שחקן קריסטל פאלאס חוגג. רויטרס
עשה היסטוריה קטנה. ווילפריד זאהה/רויטרס

ווטפורד - קריסטל פאלאס: 1:2

במשחק שפתח יום פרמייר ליג נוסף, ווטפורד המשיכה בכושר המצוין בו היא מצויה מאז פתיחת העונה והשלימה ניצחון שלישי ברציפות. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, בדקה ה-53 רוברטו פריירה סיים יפה התקפת מעבר קטלנית, עם בעיטה חדה לפינה הרחוקה של השוער. למעשה בכך פריירה מציג פתיחת עונה נהדרת, כאשר הוא מעורב ישירות בשבעה שערים מתוך 10 האחרונים של ווטפורד בליגה, כשהבקיע שישה ובישל אחד.

חוסה הולבאס, המגן היווני, כבש את השני בדקה ה-71 כאשר ניסה להרים, לפחות כך נראה, והכדור מצא את דרכו אל תוך השער.

12 דקות לסיום ווילפריד זאהה כבש שער מצמק ונתן תקווה לרוי הודג'סון וחניכיו, אך אלה לא עמדו במשימה ובסיום יצאו בידיים ריקות. בשער הזה התייצב זאהה בפסגת הכובשים של פאלאס בפרמיירליג עם 24 שערים, ועקף את כריס ארמסטרונג לו 23 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully