וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: הוגו לוריס נתפס נוהג בשכרות והעביר את הלילה במעצר

קפטן טוטנהאם ונבחרת צרפת נעצר לפנות בוקר על ידי משטרת לונדון, ואחרי שנכשל בבדיקת "ינשוף" המתין שבע שעות בתחנת המשטרה עד ששוחרר בערבות. יתייצב למשפט ב-11 בספטמבר

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

תחנת הרדיו הבריטית "טוקספורט" דיווחה היום (שישי) שקפטן טוטנהאם ונבחרת צרפת, הוגו לוריס, נעצר לפנות בוקר על נהיגה בשכרות. על פי הדיווח, לוריס נעצר על ידי המשטרה במרכז לונדון באיזור השעה 02:20 בלילה. הוא נכשל בבדיקת "ינשוף" שעבר ונלקח לתחנת המשטרה צ'רינג קרוס, בה המתין שבע שעות במעצר עד ששוחרר בערבות. השוער בן ה-31 קיבל הוראה להתייצב למשפט ב-11 בספטמבר. ממשטרת המטרופולין של לונדון נמסר: "הוגו לוריס הואשם בנהיגה בשכרות ונלקח לתחנת המשטרה. הוא שוחרר בערבות והתבקש לחזור לדיון בעניינו בבית המשפט ב-11 בספטמבר".

לוריס הצטרף לטוטנהאם מליון הצרפתית בשנת 2012 ומאז ערך 254 הופעות עבור המועדון מצפון לונדון. הוא נחשב לאחד מהשוערים הטובים בפרמיירליג ויש לו גם 104 הופעות במדי נבחרת צרפת, איתה כאמור זכה כקפטן במונדיאל האחרון ברוסיה אחרי ניצחון על קרואטיה בגמר. לא ברור האם המקרה ישפיע כבר לטווח הקרוב על לוריס, שאמור לשחק עם קבוצתו נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שני.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
ראשי ליברפול דחו הצעת ענק של שני מיליארד ליש"ט לרכישת המועדון
"אם לא היה מדובר במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו היה עוזב כבר מזמן"

שוער נבחרת צרפת הוגו לוריס חוגג. רויטרס
אלוף עולם במעצר. הוגו לוריס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully