וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא היה מדובר במנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו היה עוזב מזמן"

בכיר במועדון סיפר לתקשורת על תסכולו של המאמן בעקבות הכישלון להביא רכש משמעותי בקיץ. המאמן טוען שהמנכ"ל אד וודוורד לא תומך בו ואפילו מרגיש בנוח עם מצבה הנוכחי של הקבוצה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

"אם היה מדובר בכל מועדון אחר בעולם, ז'וזה מוריניו היה עוזב ממזמן. אבל מדובר במנצ'סטר יונייטד", כך סיפר מקור בכיר במועדון ל"מירור" הבריטי בקשר למצבו של הפורטוגלי. מאמן השדים האדומים דיבר לא פעם על התסכול הרב שהוא חווה באולד טראפורד, בעיקר מבחינת רכש. הוא גם דיבר על חוסר התמיכה בו לטענתו מצידו של המנכ"ל אד וודוורד, והוא רואה בו כאשם עיקרי לכישלון ברכש בקיץ הנוכחי. המגזין מוסיף שלטענת מוריניו, וודוורד לא באמת רוצה לעזור ליונייטד להפוך למועמדת בכירה לאליפות ושנוח לו עם המצב הנוכחי.

בינואר האחרון, הכל נראה אחרת: מוריניו קיבל מאותו וודוורד חוזה לשנתיים נוספות במועדון, ונראה היה שהעתיד ורוד עבור כל הצדדים המעורבים. למרות זאת, הקיץ האחרון, בו מוריניו דרש מספר שחקנים ובינהם בלם (הארי מגווייר מלסטר או טובי אלדרווירלד מטוטנהאם) ואת איבן פרישיץ' מאינטר, טרף את הקלפים אחרי שהנהלת הקבוצה ובראשה וודוורד סירבה לשלם עליהם סכומים מוגזמים ובסופו של דבר, הפורטגולי נאלץ לפתוח את העונה עם שחקן רכש משמעותי אחד בדמותו של פרד הברזילאי שהגיע משחטאר דונייצק.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
שבת באנגליה: סיטי פוגשת את העולה החדשה, ארסנל מחפשת נקודות ראשונות
עזיבת העוזר האהוב משפיעה על מוריניו: "מי יודע מה יכול לקרות?"

שחקן מנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה. רויטרס
גם הוא, כמו מאמנו, לא מרוצה. פול פוגבה/רויטרס

הבעיה הנוכחית של מוריניו, מלבד היכולת הלא משכנעת וההפסד 3:2 לברייטון במחזור האחרון, היא פול פוגבה. על פי הדיווחים, אלוף העולם הצרפתי אינו מרוצה מעתידו של המועדון ומעוניין לעזוב. סוכנו, מינו ראיולה, ניסה וממשיך לנסות להנדס מעבר של פוגבה לברצלונה, אך בשל סגירת חלון ההעברות באנגליה ביונייטד מבטלים אפשרות שכזאת בחלון ההעברות הנוכחי.

עוד באותו נושא

עזיבת העוזר האהוב משפיעה על מוריניו: "מי יודע מה יכול לקרות?"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully