וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבת העוזר האהוב משפיעה על מוריניו: "מי יודע מה יכול לקרות?"

רוי פאריה, יד ימינו של הפורטוגלי מאז 2002, עזב עם תום העונה שעברה, ובממלכה חוששים: "הוא היה היחיד שהכניס בו היגיון לעתים". ב"גרדיאן" טוענים: יונייטד עדיין מעניקה גיבוי

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו עם עוזרו רוי פאריה. GettyImages
העזיבה לא מוסיפה. פאריה ומוריניו/GettyImages

באנגליה ממשיכים לעסוק במעמדו המעורער של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד. מנג'ר השדים האדומים דרש שוב ושוב חיזוק מההנהלה, לטענתו לא קיבל אותו, הסתכסך עם חלק מכוכביו, ואם זה לא מספיק, הגיע ההפסד 3:2 לברייטון במחזור השני, שרק הגביר את השמועות על פיטורים אפשריים בהמשך העונה.

כעת טוענים בממלכה כי ישנה סיבה נוספת ללחץ של "המיוחד": עזיבת עוזרו, רוי פאריה, שנחשב לאחד המקורב אליו ביותר. פאריה הפורטוגלי עובד עם מוריניו מאז 2002 ואימן איתו בפורטו, צ'לסי, אינטר, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, אך סיבות משפחתיות גרמו לו לעזוב עם תום העונה שעברה.

"רוי היה האדם היחיד שהתעמת עם ז'וזה והכניס בו קצת היגיון לפעמים", אמר מקור במועדון ל"דיילי סטאר". "הם היו החברים הכי טובים, בלתי ניתנים להפרדה. אפילו אם לעתים זה גרם לריבים, ז'וזה כיבד אותו יותר מכל אדם אחר. עכשיו רוי כבר לא לצידו, ומי יודע מה יכול לקרות? לז'וזה כבר אין רצועה, מי הולך לשלוט בו?"

על פניו, האיש שאמור לשלוט בו הוא אד וודוורד, סגן הנשיא. אלא שעל "גרדיאן", "וודוורד חושב שהגיע הזמן שמוריניו יתעסק עם מה שיש לו, ולא עם מה שאין לו. הפורטוגלי ניצב כעת בפני האתגר הגדול ביותר בקריירה שלו, ו-וודוורד יתהה האם המנג'ר הוא האיש הנכון לתפקיד". עם זאת, בכלי התקשורת הבכיר טוענים: "אל תצפו למהלכים פזיזים. אפילו אם יונייטד תפסיד לטוטנהאם ביום שני ולברנלי לפני הפגרה, סביר להניח שמוריניו יקבל עוד קצת זמן".

עוד בנושא:

מוריניו לקראת פיטורים? בכירי מנצ'סטר יונייטד מודים: "יש איתו בעיה"
סוכנו של פול פוגבה: "סקולס צריך לדבר כל הזמן כדי שלא ישכחו ממנו"
מי היה מהמר על זה? ג'ואי בארטון פותח בקדנציה מוזרה כמנג'ר פליטווד
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

אד וודוורד סגן נשיא מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
עדיין נותן גב למאמן שלו, בדגש על עדיין. וודוורד/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully