וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פול פוגבה: "סקולס צריך לדבר כל הזמן כדי שלא ישכחו ממנו"

מינו ראיולה הגיב לביקורת שמתח קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר על הצרפתי והוסיף: "הוא לא היה מזהה מנהיג גם אם היה עומד מולו ווינסטון צ'רצ'יל. יהיה לי קשה מאוד למצוא קבוצה לפוגבה"

AP

במנצ'סטר יונייטד ממשיך להיות סוער מאוד. קשר העבר של הקבוצה פול סקולס העביר ביקורת על פול פוגבה אחרי ההפסד של השדים האדומים 3:2 לברייטון ביום ראשון והיום (שלישי) ענה הסוכן של הקשר הצרפתי, מינו ראיולה, לביקורת ועשה את זה בצורה חריפה במיוחד. בין היתר אמר סקולס כי לפוגבה בן ה-25 הייתה הופעה חלשה וחסרת מנהיגות מול ברייטון.

"פול סקולס לא היה מזהה מנהיג גם אם היה עומד מול סר ווינסטון צ'רצ'יל", עקץ ראיולה בחשבון הטוויטר שלו, "יש אנשים שצריכים לדבר כדי שלא ישכחו מהם. פול סקולס צריך להפוך למנהל ספורטיבי ולייעץ לוודוורד למכור את פוגבה. יעברו עליי לילות נטולי שינה כדי למצוא מועדון חדש עבור פוגבה".

יש לציין שאחרי ההפסד לברייטון והיכולת החלשה של יונייטד גם פוגבה עצמו הודה שלא היה טוב כשאמר: "הגישה שלנו כקבוצה ושלי באופן אישי הייתה לא מספיק טובה. אני צריך לשחק הרבה יותר טוב, לעשות פחות טעויות ולשלוט יותר במשחק. זו הייתה הופעה חלשה מאוד של כולנו, אסור היה לאבד את הנקודות. אנחנו צריכים להתעורר כדי לשחק טוב יותר כבר במשחק הבא".

עוד בנושא:
לא רק פול פוגבה חטף ביקורת אחרי ההפסד לברייטון

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר פול סקולס. AP
פול סקולס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully