וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סופגת אש: "משחקת כדורגל של לפני 30 שנה, מוריניו בסכנה"

לחץ גדול אצל השדים האדומים אחרי ההפסד לברייטון, גראם סונס: "אריק באי לא יודע איפה הוא נמצא בכלל", ג'יימי רדנאפ: "הוא ולינדלוף נראו כמו שחקני נוער". מרסיאל הוחלף והתעלם ממוריניו

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם אנתוני מרסיאל. רויטרס
מוריניו ומרסיאל מתעלמים זה מזה/רויטרס

אנחנו רק אחרי שני מחזורים בפרמיירליג לעונת 2018/19 וכבר נראה שבמנצ'סטר יונייטד יש לחץ גדול. השדים האדומים נראו רע אתמול (ראשון) והפסידו 3:2 לברייטון כשפול פוגבה כובש פנדל בדקה ה-95 וממתיק מעט את הגלולה מבחינת ז'וזה מוריניו. אחרי ההופעה החלשה והווידוי של פול פוגבה שברייטון הייתה רעבה יותר, חטפה מנצ'סטר יונייטד ביקורת חריפה מאוד באנגליה.

"מוריניו נמצא כבר במקום קשה מאוד, לא?", אמר מאמן ושחקן העבר גראם סונס, "אנחנו מאמינים שהוא איבד את שחקני צ'לסי ולכן גם פוטר בסופו של דבר מהתפקיד שלו שם. כמנג'ר אתה צריך לדחוף ולדחוף את השחקנים קדימה עד לנקודה בה אתה כמעט מאבד אותם, אבל אתה לא יכול לחצות את הקו הזה אחרת תגמור עם שניים או שלושה כוכבים שלא רוצים לשחק בשבילך והם יכולים להוביל אותך אל הדלת בדרך החוצה. שניים או שלושה הופכים לשישה או שבעה ושישה או שבעה הופכים ל-12 או 13. ואז פתאום מדליפים לתקשורת שהוא איבד את חדר ההלבשה. אני חושב שמוריניו נמצא בעמדה רגישה מאוד כרגע אם זה מה שהשחקנים נותנים לו על המגרש".

סונס מאמין שאחת הבעיות של יונייטד היא סגנון המשחק שלה ואמר: "אין שום דבר בניסיון לנסות לשחק כדורגל ישיר, אבל זו מנצ'סטר יונייטד, ככל הנראה המועדון הגדול ביותר בעולם, שמשחקת כדורגל ששוחק בליגות הנמוכות לפני 30 או 40 שנה. זה כדורגל של לזרוק את הכדור קדימה ולראות מה יוצא מזה. מנצ'סטר יונייטד חייבת להיות טובה יותר. זה מועדון שצריך להיות שם למעלה בטבלה ועם חבורת השחקנים האלה זה לא הולך לקרות בקרוב".

עוד בנושא:
פול פוגבה הודה: "ברייטון רצתה יותר"

אריק באי שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"לא ידע איפה הוא נמצא". באי/רויטרס

מגן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל שם את האצבע על הנקודה הבעייתית מבחינתו וזו רביעיית ההגנה. "אין שום ספק שמנצ'סטר יונייטד הייתה צריכה להביא שני בלמים חדשים וסמכותיים. מוריניו העביר רשימה ולא טיפלו בדברים. מאיזושהי סיבה, אולי כי הם היו יקרים מדי, אולי כי הם לא התאימו לפילוסופיה של המועדון או שהם לא היו פנויים, אבל העובדה שלא הגיעו בלמים. ברגע שהבלמים האלה לא הגיעו אפשר היה לדעת שיהיו בעיות. אין דבר יותר גרוע עבור שחקן בחדר ההלבשה מאשר כשיש ויכוח ציבורי לגבי שחקנים שלא הגיעו למועדון ושחקנים שהמועדון רוצה להביא בעמדות מסוימות. מה זה עושה לביטחון של השחקנים שנשארו במועדון? ראינו את אריק באי ו-ויקטור לינדלוף חסרי ביטחון או שהם פשוט לא מספיק טובים.

"השניים האלה נראו כמו בלמים מחליפים. אם היה לידם בלם כמו ג'ון טרי, יאפ סתאם, ריו פרדיננד או נמניה וידיץ', אז אולי הם היו בסדר. גם אני שיחקתי הרבה פעמים כבלם שני ליד בלם בכיר ומגן חזק לצידי, אחרת זה היה לי קשה מאוד בגלל בעיה פיזית. השקיעו ברביעייה האחורית הזו 120 מיליון ליש"ט. יש ליונייטד אולי את השוער הכי טוב בעולם אז מבחינת החמישייה ההגנתית הייתה השקעה משמעותית. ובכל זאת, הם לא טובים מספיק, לא מבחינה קולקטיבית ולא מבחינה אישית. עכשיו מצפים ליונייטד שמונה ימים חשוכים כי התקשורת תטפס על הקבוצה עד המשחק מול טוטנהאם. אני בטוח שגם האוהדים יזעמו בעקבות מה שהם ראו".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 1:6 את האדרספילד, שלושער לאגוארו

לכתבה המלאה
ויקטור לינדלוף שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) מול פסקל גרוס שחקן ברייטון. רויטרס
"שחקן ההגנה הגרוע ביותר שמוריניו רכש אי פעם". לינדלוף/רויטרס
סונס עצמו גם ביקר שחקנים באופן אישי כשאמר במהלך השידור: "באי לא יודע איפה הוא נמצא ואיפה הראש שלו, מארי עשה לו מה שהוא רצה. באי לא יודע אם הוא נמצא בניו יורק או בשנה החדשה (New York or New Year)"

הפרשן הבכיר של "מירור" ג'ון קרוס כתב: "מה שמעיד על החולשה של הסגל ביונייטד זה מישהו כמו ויקטור לינדלוף, אותו מוריניו הביא ב-40 מיליון ליש"ט ויכול להיות שהוא שחקן ההגנה הכי גרוע שמוריניו צירף לקבוצה שלו אי פעם". שחקן נוסף שאכזב בגדול הוא אנתוני מרסיאל. החלוץ הצרפתי סוף סוף קיבל קרדיט ממוריניו ופתח בהרכב, הרבה בזכות החיסרון של אלכסיס סאנצ'ס, שנעדר במפתיע מהסגל בשל מה שהמאמן הגדיר כפציעה. מרסיאל, שספג הרבה ביקורת מצידו של מוריניו מאז מאי ולפי הדיווחים רוצה מאוד לעזוב את אולד טראפורד, לא תרם כמעט כלום למשחק של יונייטד וכשהוחלף בדקה ה-60 הוא ומוריניו לא הסתכלו בכלל זה על זה והצרפתי ירד ישירות לחדר ההלבשה.

סונס עצמו גם ביקר שחקנים באופן אישי כשאמר במהלך השידור: "באי לא יודע איפה הוא נמצא ואיפה הראש שלו, מארי עשה לו מה שהוא רצה. באי לא יודע אם הוא נמצא בניו יורק או בשנה החדשה (New York or New Year). פריירה ופרד, איזה מן קשרים הם? הם פשוט מאושרים להחזיק בכדור וסתם להתמסר לרוחב כל הזמן. זו קבוצת השחקנים הבינונית ביותר שהייתה ביונייטד מאז עידן פרגוסון". שחקן העבר ג'יימי רדנאפ אמר: "באי ולינדלוף נראו כמו שני שחקני נוער. ההגנה של יונייטד צריכה להיראות הרבה יותר טוב. ברייטון הייתה הרבה יותר טובה והגיעה לה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully