וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אל תדחפו אותי לשם, אדבר על השחקנים רק כשהם טובים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד היה ציני אחרי ההפסד לברייטון: "אחר כך אתם מבקרים אותי אם אני מדבר על השחקנים שלי". פוגבה: "מאוכזב, הם רצו יותר". גווארדיולה על אגוארו: "אחד הטובים בעולם"

שיין דאפי שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו אנתוני קנוקר. GettyImages
קנוקר ודאפי חוגגים ניצחון ענק/GettyImages

שתי הקבוצות של מנצ'סטר שיחקו היום (ראשון) והמרחק בין התוצאות של שתיהן גדול מאוד. האלופה סיטי דרסה 1:6 את האדרספילד כשסרחיו אגוארו מפציץ שלושער, לאחר מכן מנצ'סטר יונייטד נראתה רע והפסידה 3:2 לברייטון כשפנדל של פול פוגבה בדקה ה-95 עוד ממתיק מעט את הגלולה במשחק חלש מאוד של השדים האדומים.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי הביסה 1:6 את האדרספילד, הפסד ליונייטד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הפסד ראשון לעונת 2018/19. מוריניו/רויטרס

המספרים: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד

* מאז גביע העולם ברוסיה, דויד דה חאה ספג 10 שערים מ-14 בעיטות למסגרת במדי נבחרת ספרד ומנצ'סטר יונייטד.

* נכבשו היום 16 שערים בשלושה משחקים בלבד בפרמיירליג, הכמות הגדולה ביותר שנכבשה ביום בו שוחקו שלושה משחקים או פחות מכך בפרמיירליג.

* זו הפעם העשירית בלבד שמנצ'סטר יונייטד סופגת שלושה שערים במחצית הראשונה בפרמיירליג ופעם ראשונה מאז אוקטובר 2015 מול ארסנל.

* רומלו לוקאקו כבש נגד 18 מ-20 קבוצות הפרמיירליג כשקרדיף ו-וולבס הן השתיים היחידות מולן לא מצא את הרשת עדיין.

* חלפו רק 2:23 דקות בין השער הראשון של גלן מארי לשער השני של שיין דאפי.

עוד באותו נושא

ז'וזה מוריניו תוקף את מנצ'סטר סיטי: "אי אפשר לקנות קלאס"

לכתבה המלאה
פול פוגבה, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מאוכזב מאוד. פוגבה/רויטרס

כמובן שהלחץ במנצ'סטר יונייטד יתחיל לגבור עכשיו, זאת על רקע הדיווחים הרבים על מערכת יחסים עכורה בין ז'וזה מוריניו לאד וודוורד והתלונות של המאמן הפורטוגלי על היעדר רכש מספק מבחינתו בקיץ. אמנם השדים האדומים פתחו את העונה עם 1:2 ביתי מול לסטר, אבל גם אז היכולת לא הייתה מרשימה במיוחד ועכשיו הצטרף לזה גם ההפסד מול ברייטון ויונייטד כבר עם הפסד ראשון למרות פתיחת עונה נוחה.

"נענשנו על הטעויות שעשינו", אמר מוריניו אחרי המשחק, "בשבילי זה סיפור המשחק. עשינו טעויות מדהימות בדקות קריטיות. הטעויות האלה הרגו אותנו. במיוחד בשער השלישי - ציפינו לרדת לחדר ההלבשה עם תחושה חיובית אחרי שצימקנו ל-2:1 - אבל השער השלישי הרג אותנו במחצית השנייה. השער השני שלנו הגיע מאוחר מדי. השבוע האחרון שהוביל אל המשחק היה טוב וציפיתי שהקבוצה באופן קולקטיבי תהיה טובה יותר. היו טעויות בסיסיות שהפכו את הניסיון לנצח למשימה כמעט בלתי אפשרית".

מוריניו נשאל על שחקנים באופן אישי ואמר: "תראו, כשאני מבקר שחקנים שלי באופן אישי ומותח עליהם ביקורת אז אתם בתקשורת לא מקבלים את זה. התקשורת והפרשנים מבקרים אותי כשאני הולך בכיוון הזה. אנתח את ההופעות של השחקנים שלי רק כשהם טובים מאוד. אל תדחפו אותי לכיוון השני. אני צריך ללמוד מהמציאות ומדברים שקרו. אני לא יכול לבקר את התשוקה של השחקנים שלי".

קשר מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה הוסיף: "אני מאוכזב מההופעה שלי ומההופעה של הקבוצה, לא הגיע לנו לנצח. אני תמיד אמשיך לנסות. אני יודע שאיבדתי הרבה כדורים ואסור שזה יקרה. ניסיתי, המשכתי לדחוף את הסוף, זו האישיות שלי. ניסיתי לעזור לקבוצה ככל האפשר אבל זה לא הלך היום. ברייטון התכוננה טוב מאוד למשחק. אולי לא הייתה לנו הגישה הנכונה כדי לשבור אותם, להרוג אותם כשהיינו יכולים לעשות את זה ולהמשיך ללכת על הקווים. זה שיעור שאנחנו צריכים ללמוד ממנו. לא שיחקנו מספיק טוב. הם היו יותר רעבים מאיתנו והתוצאה מוצדקת".

סרחיו אגוארו, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שלושער תשיעי בפרמיירליג. אגוארו/רויטרס

המספרים: מנצ'סטר סיטי - האדרספילד

* האדרספילד ספגה תשעה שערים בשני המשחקים הראשונים של העונה בליגה. רק קבוצה אחת ספגה כמות גדולה יותר של שערים בשני המשחקים הראשונים של עונת פרמיירליג: וויגאן ב-2010/11 (10 שערים).

* מנצ'סטר סיטי כבשה 104 שערים ב-39 משחקי בית תחת פפ גווארדיולה בפרמיירליג.

* עם הבישול שלו לשער הראשון של אגוארו, הפך אדרסון לשוער הראשון של מנצ'סטר סיטי שמבשל שער בפרמיירליג.

* אגוארו כבש 14 שערים בשמונה ההופעות האחרונות שלו במנצ'סטר סיטי בליגה בבית.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פרגן בגדול לאגוארו. גווארדיולה/רויטרס

פפ גווארדיולה הרבה לפרגן לסרחיו אגוארו, שכבש שלושער מספר 13 בקריירה ותשיעי בפרמיירליג כשעכשיו רק אלן שירר (11) מקדים אותו במובן הזה. "לא ראיתי אותו כך מאז שאני כאן", אמר גווארדיולה על החלוץ הארגנטינאי, "הוא בכושר מדהים עם הכדור ובלי הכדור והוא אחד הטובים בעולם". האלופה כבר במקום הראשון עם יחס שערים של 1:8 בשני משחקים ופפ גווארדיולה אמר: "התחלנו טוב יותר מאשר בעונה שעברה, שיחקנו טוב מאוד במשך 90 דקות היום. בעונה שעברה האדרספילד שיחקה נגדנו עם חמישה שחקנים מאחורה ולכן היום החלטנו לשחק עם שני חלוצים". גווארדיולה הוסיף: "אני מרוצה מהניצחון ומהדרך בה שיחקנו. לא יכולנו לתקוף כמו שתקפנו היום כי לא היה לנו את בנז'מן מנדי, הוא שחקן חכם כל כך שעולה ויורד מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully