וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו תוקף את מנצ'סטר סיטי: "אי אפשר לקנות קלאס"

מאמן מנצ'סטר יונייטד תקף את היריבה העירונית בעקבות פרק בסדרה דוקומנטרית, שהציג אותו כמאמן הגנתי: "אפשר לעשות סרט גם בלי להיות חסר כבוד, גם המועדון הכי עשיר יכול להיות חסר קלאס"

AP

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו תקף את מנצ'סטר סיטי לגבי הסרט הדוקומנטרי שמתעד את העונה שעברה של האלופה האנגלית. מדובר בתכנית דוקומנטרית בת שמונה פרקים כשהפרק האחרון תיעד את הדרבי של מנצ'סטר מהעונה שעברה כשהנראטיב שלו הוא "זה גווארדיולה מול מוריניו שוב, החזקת כדור מול הגנה, כדורגל התקפי מול 'החנה את האוטובוס'". באותו פרק מראים גם את אוהדי סיטי שרים "החנה את האוטובוס" בתום אותו משחק.

מוריניו נשאל בראיון עם סקיי לגבי הסרט הזה ואמר: "אתה יכול לעשות סרט פנטסטי ועדיין לכבד אחרים. אתה לא צריך להיות חסר כבוד כדי להפיק סרט פנטסטי. אתה יכול להיות מועדון עשיר ולקנות את השחקנים הכי טובים בעולם, אבל אתה לא יכול לקנות קלאס והם הראו את זה באופן ברור, זה היה ממש ברור". לקראת העונה הוסיף הפורטוגלי: "בעונה שעברה שמנו את עצמנו במצב בעייתי כי כדי להצליח יותר מאשר אשתקד אנחנו צריכים לקחת אליפות. לפעמים כשאני קורא או רואה דיווחים אני חושב שסיימנו במקום השישי או השביעי בעונה שעברה וכולם היו טובים יותר מאיתנו. היינו במקום השני.

"ליברפול מנסה לזכות באליפות עם ההשקעה האדירה שלה. לצ'לסי יש סגל פנטסטי, גם למנצ'סטר סיטי יש סגל פנטסטי, טוטנהאם השקיעה הרבה כסף כדי להשאיר את כל השחקנים השחקנים שלה, זו ההשקעה הכי טובה שאפשר לעשות. הם היו יכולים להוציא 200 מיליון ליש"ט, אבל אם הם היו מאבדים את הארי קיין או כריסטיאן אריקסן אז זה לא שווה הרבה. ארסנל גם תהיה טובה למרות שהיא הפסידה במשחק הראשון. אני חושב שהולכת להיות עונה קשה מאוד".

עוד בנושא:
מוריניו: "מעולם לא רבתי עם פוגבה, הכול התנהל בצורה מכובדת"
פול סקולס: "פוגבה צריך להציג יכולת גבוהה יותר"
לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
עולה להתקפה. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully