וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מעולם לא רבתי עם פוגבה, הכול התנהל בצורה מכובדת"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מנסה לפתוח דף חדש עם הכוכב בצרפתי על רקע הדרישה של פוגבה לעבור לברצלונה: "בתקופה האחרונה אני מאוד מרוצה ממנו. הוא עושה את כל מה שביקשתי על הצד הטוב ביותר"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

ז'וזה מוריניו מנסה להרגיע את המתיחות עם פול פוגבה לקראת משחק הליגה הקרוב של מנצ'סטר יונייטד מול ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל ביום ראשון הקרוב (18:00). כזכור, הקשר הצרפתי הודיע להנהלת השדים האדומים כי ברצונו לעבור לברצלונה ועל פי חלק מהדיווחים נציגיו של פוגבה אף סיכמו את תנאיו האישיים בשורות אלופת ספרד. עם זאת, מנצ'סטר יונייטד מסרבת בתוקף לשחררו ומוריניו מצידו מנסה להעלות את היחסים שלו עם פוגבה על הפסים הנכונים.

במסיבת העיתונאים קראת המפגש מול השחפים אמר הפורטוגלי: "אני מעולם לא רבתי איתו. מעולם לא דיברנו בצורה מתלהמת תוך שימוש במילים לא ראויות. הכול התנהל בצורה מכובדת. בתקופה האחרונה אני לא יכול שלא להיות מרוצה ממנו. אני לא יכול לדרוש ממנו יותר ממה שהוא עושה עכשיו. ביקשתי ממנו דברים מסוימים בתקופה הזאת והוא עשה הכול על הצד הטוב ביותר".

מוריניו אף אישר שפוגבה ימשיך להיות הקפטן של מנצ'סטר יונייטד במשחק נגד ברייטון. כעת נותר לראות האם פוגבה יתרצה ויתרכז במאבקים שצפויים למנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג או לחלופין ימשיך לדרוש לעזוב את המועדון.

עוד בנושא
אורליו דה לורנטיס: "רומא וליברפול נמצאות בבעלות עסקית משותפת"
מהפכה בנבחרת ארגנטינה: איקרדי וסימאונה בפנים, מסי בחוץ
אנדראס פריירה וארתור זומנו לסגל ברזיל: "הגיע הזמן של הצעירים"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשברקע פול פוגבה. רויטרס
החזית תירגע? מוריניו ופוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully