וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס פריירה וארתור זומנו לסגל ברזיל: "הגיע הזמן של הצעירים"

טיטה פרסם סגל ראשון לאחר הכישלון במונדיאל ברוסיה, לקראת משחקי הידידות מול ארצות הברית וסלבדור בחודש הבא. ניימאר ופאוליניו בפנים. אדרסון השוער נותר בחוץ מסיבות אישיות

AP

מאמן נבחרת ברזיל טיטה פרסם את הסגל הראשון של הסלסאו לאחר המפלה במונדיאל ברוסיה למשחקי הידידות בחודש הבא מול ארצות הברית וסלבדור. בין הפנים החדשות בנבחרת הקשר ההתקפי של מנצ'סטר יונייטד אנדראס פריירה ושחקן הרכש המדובר של ברצלונה ארתור.

בין הזימונים הצפויים הם אלו של ניימאר (פ.ס.ז'), מרסלו (ריאל מדריד), מירנדה (אינטר), פאוליניו (גוואנגז'ו אוברגרנדה) ופרננדיניו וגבריאל ז'סוס (שניהם מאלופת הפרמיירליג מנצ'סטר סיטי). מי שנותר בחוץ מסיבות אישיות הוא השוער אדרסון ממנצ'סטר סיטי והוא הוחלף על ידיו הוגו מפלמנגו. גם אליסון מליברפול, שהיה למשך כמה שבועות השוער היקר בעולם עד שצ'לסי רכשה את קפה מאתלטיק בילבאו, נמצא בסגל של טיטה.

"זה הזמן לתת לצעירים הזדמנות להוכיח את עצמם", אמר טיטה לקראת משחקי הידידות שכאמור ייערכו בחודש הבא. המשחקים הרשמיים הבאים צפויים לנבחרת ברזיל רק ביוני 2019 אז יארחו הסלסאו את הקופה אמריקה וינסה להשכיח את המונדיאל האחרון ממנו הודחו כבר ברבע הגמר על ידי בלגיה.

עוד בנושא
מהפכה בנבחרת ארגנטינה: איקרדי וסימאונה בפנים, מסי בחוץ
מוריניו: "מעולם לא רבתי עם פוגבה, הכול התנהל בצורה מכובדת"
אורליו דה לורנטיס: "רומא וליברפול נמצאות בבעלות עסקית משותפת"

שחקן ברצלונה, ארתור. רויטרס
יוכיח את עצמו בנבחרת? ארתור/רויטרס

הסגל המלא של טיטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully