וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליו דה לורנטיס: "רומא וליברפול נמצאות בבעלות עסקית משותפת"

הבעלים הססגוני של נאפולי טען שהקבוצה מבירת ארץ המגף והמייטי רדס, שהתמודדו ביניהן בחצי גמר ליגת האלופות נמצאות בבעלות של אותו תאגיד אמריקאי. רומא בתגובה נזעמת: "אלו דברים אידיוטיים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הבעלים של נאפולי אורליו דה לורנטיס מספק בתקופה האחרונה כותרות על בסיס יומי. הפעם בחר הנשיא הססגוני של המועדון מהדרום לפתוח חזית עם רומא וליברפול. דה לורנטיס העלה טענה לפיה שתי הקבוצות שהתמודדו ביניהן בחצי גמר ליגת האלופות נמצאות למעשה באותה בעלות, דבר האסור על פי חוקי אופ"א.

שתי הקבוצות נמצאות בבעלות אמריקאית כשליברפול נשלטת על ידי קבוצת "פנווי ספורטס גרופ" ורומא נמצאת בבעלותו של איש העסקים ג'יימס פאלוטה. לטענת דה לורנטיס בין "פנווי ספורטס גרופ" לפאלוטה קיימים קשרים הדוקים ולמעשה מדובר בגוף עסקי אחד החולש על שתי הקבוצות.

לדברי דה לורנטיס: "תמיד חשדתי שהבעלים של ליברפול הוא גם הבעלים של רומא. ציפור קטנה לחשה לי על כך לפני כמה שנים. הצעתי 60 מיליון יורו על אליסון (שוער רומא שעבר לליברפול הקיץ), אבל הבנתי שלא משנה מה יקרה, הוא יגיע בסופו של דבר לליברפול".

דבריו של נשיא נאפולי עוררו תגובה נזעמת ברומא. מנכ"ל המועדון מהבירה מאורו בלדיסוני הכריז: "דה לורנטיס טוען שציפורים לחשו לו את זה? נראה שהוא מסתובב עם ציפורים לא טובות. אולי שיקשיב לשירה יפה של ציפורים מאשר ללחשושים אידיוטיים".

עוד בנושא
נפרדנו כך: כמה אתם יודעים על היריבות בין מסי ורונאלדו? חידון
החששות של מנצ'סטר סיטי התממשו: קווין דה בראונה ייעדר שלושה חודשים
סוף עידן בטורינו: קלאודיו מרקיזיו שוחרר מיובנטוס אחרי 25 שנה

אורליו דה לורנטיס נשיא נאפולי. GettyImages
בלי חשבון. אורליו דה לורנטיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully