וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן בטורינו: קלאודיו מרקיזיו שוחרר מיובנטוס אחרי 25 שנה

האלופה האיטלקית הודיעה על התרת חוזהו בסמוך לתום חלון ההעברות. הקשר הוותיק נפרד: "אני אוהב את החולצה הזו. טובת הקבוצה קודמת להכל". מונאקו, ניס וקבוצות MLS מביעות עניין

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

במהלך 25 השנה האחרונות, קלאודיו מרקיזיו התרגל לקום כל בוקר כשחקן יובנטוס. היום (שישי), הוא התעורר למציאות חדשה, כאשר בהודעה מפתיעה שהוציא המועדון, נמסר לו כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה.

מרקיזיו החל את דרכו בקבוצת הילדים של יובנטוס בהיותו בן 7. לאורך שנים סומן ככישרון גדול באיטליה ואף הודבק לו הכינוי "הנסיך הקטן", עם קריצה לנסיך גדול יותר - אלסנדרו דל פיירו - שלבש את מדי הגברת הזקנה. עונתו הראשונה כשחקן קבוע בסגל הקבוצה הבוגרת הייתה בליגה השנייה, לאחר פרשיית הקאלצ'יופולי המפורסמת. האיטלקי הוותיק (32), חווה כמה פציעות ברכיים קשות בשנים האחרונות ולא הצליח לשחזר את היכולת שהפגין בעבר. כעת, ייאלץ לחשב מסלול מחדש ולהתחיל הרפתקה אחרת בקריירה שלו. על פי דיווחים, מונאקו, ניס ומספר קבוצות מה-MLS מביעות בו עניין.

הקשר, שהיה לחלק משמעותי ברצף 7 האליפויות הנוכחי של יובנטוס, צייץ: "אני לא יכול להפסיק להסתכל על התמונה הזו עם הפסים, איתם כתבתי את חיי כאדם וככדורגלן". ואף הוסיף: "אני אוהב את החולצה הזו עד כדי כך, שלמרות הכל, אני משוכנע שטובת הקבוצה קודמת להכל - תמיד".

עוד בנושא:

שבת באיטליה: הבכורה הרשמית של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס
שבת בספרד: ברצלונה החדשה מתחילה במסע ההגנה על התואר
נפרדנו כך: כמה אתם יודעים על היריבות בין מסי ורונאלדו? חידון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully