וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החששות של מנצ'סטר סיטי התממשו: קווין דה בראונה ייעדר שלושה חודשים

הדיווחים לגבי הבלגי התבררו כנכונים. פציעה ברצועה הצדדית בברך ימין תשבית את הקשר הנהדר הנהדר עד נובמבר. הבשורה הטובה: לא יזדקק לניתוח. ווקר: "פודן יכול למלא על החסר"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

אחרי קיץ סולידי בו מיעטה לפעול בשוק ההעברות, בשונה משנים עברו, נראה עכשיו שפפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי עשויים להצטער על כך. המועדון שחרר היום (שישי) הודעה רשמית לפיה הכוכב הבלגי קווין דה בראונה נפצע ברצועה הצדדית בברך ימין. הפציעה אמנם לא מצריכה ניתוח, אך תהליך השיקום לצד המנוחה הנדרשת עשויים להיארך שלושה חודשים בקירוב.הקשר חסר המזל, שהגיע אחרי מונדיאל פנטסטי במדי בלגיה, יוכל לשוב לשחק ככל הנראה לקראת סיום חודש נובמבר.

סיטי שתפגוש את האדרספילד ביום ראשון, פתחה את העונה בצורה טובה עם ניצחון חוץ משכנע, 1:2, באמירויות על ארסנל המתחדשת של אונאי אמרי. מי שבלטו לטובה היו ברנרדו סילבה והרכש היחיד בקיץ הנוכחי, ריאד מחרז. כעת, יצטרכו השניים לשמור על היכולת הגבוהה כדי למלא את החלל שמותיר אחריו דה בראונה. קייל ווקר, מגנה הימני של הקבוצה, מאמין שאת החלל ימלא דווקא פיל פודן, הכישרון הצעיר של הסיטיזנס: "פיל הוא בחור נהדר ומוכשר ביותר. הוא צנוע ורוצה ללמוד. אני בטוח שהוא יוכל למלא את החוסר של קווין ולעשות את קפיצת המדרגה".

עוד בנושא:

פול סקולס: "פוגבה צריך להציג יכולת יותר גבוהה, ליברפול יכולה להתחרות בסיטי"
העברות בעולם, 17.8: סמו קסטייחו ודייגו לקסאלט חתמו במילאן

קשר מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. GettyImages
נתראה בנובמבר. דה בראונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully