וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.8: סימונה זאזה בטורינו, דויד אוספינה בנאפולי

החלוץ בן ה-27 חוזר לסריה א'. שוער ארסנל הושאל לקבוצה מדרום ארץ המגף. קסטייחו ולקסאלט מצטרפים למילאן, באקה לוויאריאל. על פי "ספורט", פלורנטינו פרס מוכן לשבור את השוק ולהציע סכום של 300 מיליון יורו על ניימאר

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* רגע לפני סיום מועד ההעברות באיטליה נאפולי שאלה את השוער הקולומביאני של ארסנל דויד אוספינה.

* חלוץ ולנסיה סימונה זאזה חזר לסריה א' אחרי שחתם בשורות טורינו תמורת סכום של 14 מיליון יורו. החלוץ בן ה-27 חוזר על ידי סמפדוריה אך העדיף את ההצעה של טורינו.

* מילאן הודיעה על צירופם של שחקן הכנף סמו קסטייחו בן ה-23 והקשר דייגו לקסאלט בן ה-25. הראשון מגיעה מוויאריאל, שתקבל בתמורה את קרלוס באקה, השני, שחקן נבחרת אורוגוואי, מצטרף מגנואה, שקיבלה בתמורה את ג'אנלוקה לפאדולה. הפרטים הכספיים של העסקאות עדיין לא פורסמו רשמית.

* שאלקה רכשה מליל את המגן השמאלי של נבחרת מרוקו חמזה מנדיל, שחתם לחמש שנים.

* קלאודיו מרקיזיו שוחרר מיובנטוס. הצדדים הגיעו לסיכום הדדי על התרת חוזהו של הקשר הוותיק. "היום הגיע לסיומו הפרק של קלאודיו ביובנטוס, היסטוריה בת 25 שנה", נכתב באתר הרשמי. "היתה לו תשוקה גדולה למשחק וראש מלא בחלומות". לידיעה המלאה

* דניאל ארזני, שהיה השחקן הצעיר ביותר במונדיאל האחרון, הושאל ממנצ'סטר סיטי לסלטיק. הקשר בן ה-19 הוא יליד אירן המייצג את נבחרת אוסטרליה, אשתקד שיחק במלבורן סיטי.

* החלוץ גאטן לאבורד עבר מבורדו למונפלייה תמורת 3 מיליון יורו. השחקן בן ה-24 חתם לארבע שנים.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לג'ירונה הספרדית את פאדי רוברטס. שחקן הכנף האנגלי (21) שיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בסלטיק.

* חיזוק כפול לעולה החדשה לסריה A, פרוזינונה. החלוץ המדובר ג'ואל קמפבל עזב את ארסנל והשלים את המעבר אחרי שחתם לשלוש שנים, והמגן הימני פרנצ'סקו זמפאנו הושאל מפסקארה.

* סנט אטיין רכשה ממארסיי את רמי קאבלה תמורת 5 מיליון יורו. הקשר ההתקפי שיחק בהצלחה גדולה כמושאל בסנט אטיין בעונה שעברה.

* הקשר ההולנדי בן ריינסטרה, שהוזכר כמועמד להפועל באר שבע ומכבי תל אביב לפני כמה שבועות, עבר מאלקמאר להירנביין תמורת מיליון יורו.

עוד בנושא:

זניט מחקה פיגור 4:0 מהמשחק הראשון עם ניצחון 1:8
בעקבות האסון בגנואה: גני משחקים באיטליה נדחו
משחקים בליגה הספרדית יתקיימו בארה"ב וקנדה

שמועות

* ב"אס" מדווחים הבוקר שריאל מדריד רצתה חלוץ-על בדמות קיליאן אמבפה, רוברט לבנדובסקי, אדינסון קבאני או הארי קיין, אך אלה לא צפויים להגיע בשל מחירם הגבוה. שלוש האופציות הריאליות יותר הן טימו ורנר, רודריגו ומאורו איקרדי. על פי "מארקה", ג'ולן לופטגי מנסה לצרף כבר זמן מה בלם, קשר וחלוץ, אולם החלומות על רכישת ניימאר בקיץ הבא קשורים גורמים לכך ש"הבלאנקוס לא ששים לבזבז מיליונים על חיזוק, שאולי ישפיע על הבאת הברזילאי".

* על פי "ספורט", פלורנטינו פרס יהיה מוכן לשלם לא פחות מ-300 מיליון יורו על ניימאר, בהנחה שפריס סן ז'רמן תיאלץ למכור אותו בשל חוקי הפייר פליי. גם שם נטען כי זו עשויה להיות הסיבה לקיץ הדל של הבלאנקוס בשוק ההעברות עד כה.

* חלון ההעברות באיטליה יינעל הערב. על פי אחד הדיווחים, מילאן מנסה לסגור עם לאציו עסקה של הרגע האחרון, במסגרתה תקבל בהשאלה את סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' לעונה אחת, תמורת 40 מיליון יורו. בסיומה, תהיה לה אופציה לרכוש אותו.

* על פי תחנת הרדיו הספרדית "קאדנה סאר", לא רק שריאל מדריד לא מוכנה לוותר על לוקה מודריץ' - היא גם מתכוונת לפנות לפיפ"א, בטענה שאינטר פנתה בצורה בלתי חוקית לשחקן תחת חוזה.

* על פי "דון באלון", אדריאן ראביו רוצה לעבור לברצלונה וממשיך לדחות את החוזים החדשים שפריס סן ז'רמן מציעה לו. אם אכן יגיע, מי שעלול לשלם את המחיר ולעזוב הוא ראפיניה.

* על פי "סקיי ספורט", מנצ'סטר יונייטד שוקלת לפנות לר.ב. לייפציג בניסיון לצרף לשורותיה את פול מיטשל ולהפוך אותו למנהל המקצועי החדש של המועדון. מיטשל נחשב לאיש שגילה בין היתר את דלה עלי.

* בתקשורת הפורטוגלית טוענים שג'ון טרי עשוי להשלים מעבר מפתיע ולהצטרף לספורטינג ליסבון.

* ב"דיילי טלגרף" מדווחים שהארי מגווייר קרוב לחתום על חוזה חדש בלסטר סיטי, שישלשל לכיסו 75 אלף ליש"ט מדי שבוע.

* על פי "סאן", וויליאן עתיד לחתום בקרוב לשנתיים נוספות בצ'לסי, עם העלאה משמעותית במשכורת.

* ז'רביניו סיכם לשלוש שנים בפארמה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט". החלוץ שסיים את דרכו בסין אמור להרוויח מיליון יורו לעונה וישוב לסריה א' לאחר ששיחק ברומא בין 2013 ו-2016.

* ועוד מה"סאן": מנצ'סטר יונייטד לא תהיה מוכנה למכור את פול פוגבה, על אף היחסים הקרירים בינו ובין ז'וזה מוריניו.

* ג'אנלוקה די מרציו מדווח שמיראלם פיאניץ', שהוזכר כמועמד לברצלונה ומנצ'סטר סיטי, צפוי להישאר ביובנטוס ולחתום על חוזה חדש.

* פריס סן ז'רמן ירדה סופית מבלם באיירן מינכן ז'רום בואטנג, כך על פי ESPN. מי שעשוי לעזוב את אלופת צרפת הוא יוליאן דראקסלר.

* בארצות הברית מדווחים שג'וזי אלטידור, חלוץ הנבחרת, נמצא על הכוונת של מספר קבוצות באיטליה ובצרפת.

שחקן מילאן פרנק קסי, שחקן לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. רויטרס
השם החם בשוק האיטלקי. מילינקוביץ'-סאביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully