וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: זניט מחקה הפסד 4:0 עם ניצחון 1:8 בגומלין

קאמבק נדיר של הרוסים, שכפו הארכה מול דינמו מינסק עם 0:4 ב-90 דקות, ספגו מסיידו יאיא (99), אך הגיבו עם רביעייה נוספת. דודלאנז' הדהימה את לגיה, בשיקטאש ניצלה בדקה ה-90

שחקני זניט חוגגים. AP
קאמבק מהסרטים. שחקני זניט חוגגים/AP

זניט סנט פטרסבורג ביצעה הערב (חמישי) מהפך נדיר, כאשר מחקה פיגור 4:0 מהמשחק הראשון מול דינמו מינסק ועלתה לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית עם ניצחון ענק 1:8 לאחר הארכה. הקבוצה הרוסית הגיעה לאחר אחת ההשפלות הגדולות שידעה, אבל הפכה בסופו של קאמבק מזהיר לחמישית אי פעם שעוברת שלב אחרי הפסד בארבעה שערים במשחק הראשון.

לאנדרו פארדס הארגנטינאי סובב כדור חופשי מפתיע מצד שמאל בדקה ה-22 ונתן תקווה, אבל עד לדקה ה-66 לא הצליחה זניט לכבוש שוב. זה קרה עם עוד כדור חופשי, הפעם של כריסטיאן נובואה שמצא את החיבורים. פארדס הורחק בחלוף שש דקות, אבל הרוסים השתמשו בארטיום דזיובה כאיש המטרה ודינמו מינסק לא מצאה לו תשובה. דזיובה כבש בדקה ה-75 והשלים צמד בדקה ה-79 כדי לכפות הארכה.

בדקה ה-99, הבלארוסים הדהימו. ומי הכובש? סיידו יאיא. אקס מכבי חיפה הגיע לריבאונד וקבע כי זניט צריכה שני שערים ב-21 דקות כדי לעלות שלב. אז המארחת נענתה לאתגר והשיגה ארבעה. סבסטיאן דריוסי הארגנטינאי כבש מקרוב (109) ודזיובה השלים שלושער מהנקודה הלבנה (115). האורחים שלחו את כולם קדימה כדי להשיג שער חוץ נוסף ולהעפיל לפלייאוף, אבל רוברט מאק עקץ בשתי מתפרצות (119 בפנדל ו-123). תוצאה היסטורית, חבל רק שזה קרה במשחק ללא קהל.

מאמן זניט סרגיי סמאק. AP
מהההשפלה הכי גדולה לקאמבק הכי גדול. סרגיי סמאק חוגג/AP

דודלאנז' מלוקסמבורג השלימה הפתעה גדולה כשהדיחה את לגיה ורשה עם 2:2 ביתי, אחרי 1:2 בפולין בשבוע שעבר. פטריק שטומפף הגרמני (7) וסטלביו האנגולי (17) כבשו לקבוצה של דינו טופמולר, צמד של ז'וזה קאנטה (33 ו-86) לא מנע את ההדחה המביכה של אלופת פולין, שהלכה בדרכה של הפועל באר שבע. מי שניצלה ממבוכה דומה היא בשיקטאש, שכבר פיגרה 2:0 באוסטריה מול לאסק לינץ אחרי 0:1 ביתי, אבל השיגה את שער החוץ היקר מרגלי אלברו נגרדו בדקה ה-90. החלוץ הספרדי גם הורחק בתוספת הזמן.

אולימפיאקוס, עדיין ללא ביברס נאתכו, ניצחה 1:3 בשוויץ את לוצרן וממתינה בשלב הבא למנצחת בין ברנלי לאיסטנבול בשאקשהיר. לזארוס כריסטודופולוס כבש צמד (23 ו-59) ומיגל גררו הספרדי השלים (68). אקס אשדוד בלסינג אלקה שיחק 90 דקות אצל המפסידה.

היריבה הבאה של אולימפיאקוס תהיה ברנלי, שגברה על בשקשהיר החזקה 0:1 אחרי הארכה בתום דרמה בטרף מור. ג'ק קורק כבש בדקה ה-97 וזה הסיבוב השני ברציפות בו הקלארטס מנצחים בהארכה אחרי 1:3 על אברדין לפני שבועיים. גם אז אגב, קורק הבקיע בתוספת.

היברניאן, ללא אופיר מרציאנו הפצוע, סיימה את דרכה באירופה לאחר תבוסה 3:0 בנורבגיה מול מולדה, שנהנתה מצמד של ילד הפלא ארלינג הולאנד בן ה-18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דאמה אנדוי שחקן קופנהאגן מנשק את המצלמה. רויטרס
קופנהאגן מחכה לאטאלנטה. דאמה אנדוי חוגג/רויטרס

סביליה, שיאנית הזכיות של המפעל, התאוששה מההפסד בסופרקופה לברצלונה עם 0:5 בליטא על ז'לגיריס. נוליטו (6 ו-83) ופאבלו סראביה (7 ו-44) כבשו צמדים, גילרמה אראנה הוסיף (80). ר.ב. לייפציג הגרמנית עלתה גם היא, למרות 1:1 ברומניה מול אוניברסיטטאה קראיובה, אחרי 1:3 במשחק הביתי. מרסל זאביצר כבש בדקה ה-39, ראול פטרה השווה חמש דקות לסיום.

משחקים נוספים (העולות מודגשות):

א.א.ק לרנקה - שטורם גראץ 0:5
ה.י.ק הלסינקי - אולימפיה לובליאנה 4:1
קופנהאגן - צסק"א סופיה 1:2
קלוז' - אלשקרט 0:5
דינמו ברסט - אפולון לימסול 0:1
באזל - ויטסה 0:1
לך פוזנן - גנק 2:1
מאריבור - ריינג'רס 0:0
פיינורד - טרנצ'ין 1:1
סטיאווה בוקרשט - היידוק ספליט 1:2
גנט - יגיילוניה ביאליסטוק 1:3
פרטיזן בלגרד - נורשלנד 2:3
בורדו - מריופול 1:2
רוזנבורג - קורק סיטי 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully